Podzimní Bookstorming 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - října 13, 2019

Ahoj, konečně jsem se dostala k psaní článku o Podzimním Bookstormingu, knižní akci pro blogery a recenzenty Knihy Dobrovský.

















Tentokrát se nekonal v knižní kavárně na prodejně KD na Václaváku, ale v samotném skladě Knihy Dobrovský v Areálu Kbely. Čekalo na nás občerstvení, hromada knih a stánek Loyd.



Dostali jsme také nějaké dárečky od sponzorů. Plnou tašku čokolády Lindt, diář od Posters, obrovský hrnek GOT, karetní hru od Piatnik a mohli jsme si odnést i nějaké knihy.



Program byl následující, poté, co jsme se občerstvili, nás čekala prohlídka skladu. Tradičně jsme rozebrali novinky, které budou u KD vycházet a také za námi přijeli kluci z Kreatiky a ti nám popsali, jak probíhá proces vzniku obálky. Akci jsem si opět užila a moc se těším na další setkání.



Vybrala jsem pár novinek, které mě zaujaly a podle mě stojí za zmínku.










Děkuji KD, Kátě a Štěpánce za pozvání a skvělé odpoledne!




Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů