Reading VLOG #8 - Švédsko, Dánsko, Norsko | Pro knihomoly

By Booklover Niky - října 26, 2019

Ahoj, opět tu mám pro vás Reading VLOG. Na konci září jsem byla se školou na výletě do Dánska, Švédska a Norska.



Po dlouhé cestě v autobuse a na trajektu jsme se dostali do Kodaně. Tam nás čekala plavba na lodičce s prohlídkou města. Kodaň je malebné město, do kterého jsem se zamilovala a doufám, že se tam ještě někdy vrátím. V Dánsku jsem ještě navštívili pláž a vesnici Dragør, která byla opět kouzelná.



Dále bylo na seznamu Švédsko, kde jsme byli ubytovaní a strávili jsme tam také většinu času. Navštívili jsme Stockholm, Göteborg, zábavní park Liseberg, muzea, zajeli jsme na jeden ostrov, byli jsme i na losím safari...




Posledním státem bylo Norsko, kde jsme navštívili Oslo, opět moc hezké město. Nejvíce se mi líbily cihlové budovy.



Výlet jsem si moc užila a jsem ráda, že jsem mohla navštívit 3 další země.


Děkuji za přečtení,
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů