Knižní přírůstky - září, říjen 2019 | Přírůstky

By Booklover Niky - listopadu 02, 2019

Ahoj, mám tu po dvou měsících opět nové knižní přírůstky. Zajímá vás, jaké knihy jsem si pořídila nebo jsem dostala za poslední dobu? Čtěte dál :)




















1. Kirké - Madeleine Miller

Výsledek obrázku pro kirké kniha

Tato kniha mi byla zaslána od Booklabu/Slovartu. Antická mytologie mě baví a jsem zvědavá, jaké bude toto zpracování. Mockrát děkuji!


2. Zjizvený král - Leigh Bardugo

Výsledek obrázku pro zjizvený král

Zjizveného krále jsem dostala v ambasadorském balíčku na merendě se zahraničními autory. Byla k ní i záložka a kartička s podpisem Leigh Bardugo. Všechny knihy z Grishaverse jsem četla a duologii Šest vran mám obzvlášť ráda, takže doufám, že ani tato mě nezklame.


3. Pozorovatelka - Anna Brightová

Výsledek obrázku pro pozorovatelka

Další knihou v balíčku byla reading copy Pozorovatelky. Tu dostali i ti, kteří si koupili VIP vstup na HumbookFest. Jsem ráda, že letos byla vybrána zrovna tato kniha, protože jsem na ni měla spadeno. Moc děkuji Humbooku!


4. Jane Doe: Kolébka všech světů - Jeremy Lachlan

Výsledek obrázku pro jane doe kolébka všech světů

První díl nové série o Jane Doe jsem dostala od Knih Dobrovský. Knihu už jsem dočetla, takže brzy očekávejte recenzi.


5. Nyxia: Nespoutaná - Scott Reintgen

Výsledek obrázku pro nyxia nespoutaná

Další knihou na recenzi, kterou jsem dostala od Knih Dobrovský, je pokračování Nyxie. První díl končil hodně otevřeně, takže jsem nemohla vynechat čtení toho druhého.


6. Naprosto pozoruhodná věc - Hank Green

Výsledek obrázku pro naprosto pozoruhodná věc

Poslední od Knih Dobrovský jsem dostala novinku od bráchy Johna Greena. Kniha vypadá zajímavě a těším se, až si ji přečtu. Za všechny 3 knihy mockrát děkuji KD!


7. If I Never Met You - Mhairi McFarlane

Výsledek obrázku pro if i never met you

Také jsem navázala novou spolupráci s megabooks.cz. Z této spolupráce jsem nadšená, protože budu recenzovat anglické knihy. Jako první jsem dostala recenzní výtisk knihy If I Never Met You. Kniha vyjde až v březnu 2020, takže budu jedna z prvních, kdo si ji přečte. Mockrát děkuji!


Děkuji vám za přečtení,
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů