Knižní přírůstky - listopad, prosinec 2019 | Přírůstky

By Booklover Niky - ledna 18, 2020

Ahoj, po dvou měsících mám pro vás nové shrnutí knih, které jsem si koupila nebo které jsem dostala koncem roku 2019.












1. Achilleova píseň - Madeline Miller

Výsledek obrázku pro achilleova píseň

Od Booklabu/Slovartu mi dorazila další kniha od Madeline Miller s tematikou řecké mytologie. Jsem na ni moc zvědavá, tak snad se k ní brzy dostanu.


2. Královna povětří a temnoty - Cassandra Clare

Výsledek obrázku pro královna povětří a temnoty

Pro mě nejočekávanější kniha roku 2019. Závěrečný díl Temných lstí, konec mé oblíbené série... Konečně! Ani nevíte, jak moc jsem se na tuhle knihu těšila. Už jsem ji přečetla, sice tedy až začátek roku 2020, ale už to mám za sebou (😥😪). Brzy bude recenze, kde se dopodrobna rozepíšu o knize. Mockrát děkuji Booklabu za obě knihy!


3. Sněhová sestřicka - Maja Lunde, ilustrovala Lisa Aisato

Výsledek obrázku pro snehova sestricka

Tuto nádhernou dětskou knihu ilustrovanou mojí oblíbenou ilustrátorkou Lisou Aisato jsem dostala na recenzi od Nakladatelství Host. Recenzi najdete zde. Mockrát za ni děkuji, tuhle knihu jsem si zamilovala, byla jednou z nejlepších za rok 2019.


4. Temná dcera - Elena Ferrante

Výsledek obrázku pro temna dcera

První kniha od Eleny Ferrante, kterou jsem přečetla. Pokud vás zajímá mů názor, odkaz na recenzi zde. Děkuji Kosmasu za knihu.


5. Luna a ryba - Lisa Aisato

Výsledek obrázku pro luna a ryba

Další kniha ilustrovaná Lisou Aisato. Konkrétně tuto i napsala. Odkaz na recenzi zde.


6. a 7. Jak Grinch ukradl Vánoce! a Kocour v klobouku - Dr. Seuss

Výsledek obrázku pro jak grinch ukradl vánoceVýsledek obrázku pro kocour v klobouku

Obě tyto knihy už jsem také přečetla. Napsala jsem na ně společnou recenzi - odkaz zde. Za Lunu a rybu, Grinche a Kocoura děkuji Knihy Dobrovský.


8. Rafaelova škola 6: Písně sirén - Renata Štulcová

Výsledek obrázku pro rafaelova škola písně sirén

Za zaslání nového pokračování série Rafaelova škola děkuji autorce Renatě Štulcové.


9. Divomor - Jessica Townsendová

Výsledek obrázku pro divomor

Teď už přichází knihy, které jsem dostala k Vánocům. Všechny jsem si vybrala sama, ale musela jsem počkat do Štědrého dne, než je dostanu. Prvně jsem si vybrala druhý díl Nikdyuše, protože ten první se mi moc líbil.


10. Polibek v Londýně - Catherine Riderová

Výsledek obrázku pro polibek v londyne

Další v pořadí byla už klasicky kniha ze série Vánočních příběhů. Tentokrát třetí díl, Polibek v Londýně. Recenzi najdete zde.


11. The Sonnets - William Shakespeare

Výsledek obrázku pro the sonnets macmillan

Pokud mě už nějakou dobu sledujete, tak víte, že sbírám tohle vydání klasik od Macmillana. Konkrétně tyhle dvě jsem měla na svém seznamu a jsem hrozně ráda, že si je můžu přečíst.


12. Little Women - Louisa May Alcott

Výsledek obrázku pro little women pan macmillan

Na Malé ženy se obzvlášť těším, protože má vyjít nový film se skvělým hereckým obsazením, který si rozhodně nenechám ujít.


Děkuji za přečtení,
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů