Polibek v Londýně | Recenze

By Booklover Niky - ledna 03, 2020

Ahoj, jako každý rok jsem ještě o vánočních prázdninách chtěla vydat tuhle recenzi, na nový díl ze série Vánočních příběhů od Catherine Rider - Polibek v Londýně.

Polibek v Londýně (246 str.) - Catherine Riderová (alias Stephanie Elliotová a James Noble)

CooBoo - paperback

Malinko se odvrátí, ale přísahal bych, že jsem těsně předtím na její tváři zahlédl záblesk úsměvu.

Jak název napovídá, příběh se odehrává v Londýně. Hlavními hrdiny knihy jsou devatenáctiletý Jason Malon a Cassie Winterová. Jason přiletěl z Ameriky na letní stáž na Královské akademii, jeho snem je být hercem a ne právníkem, jak by si přál jeho otec. Cassie má už po krk divadla, herců a hlavně svého přítele, se kterým má odletět do Ghany na dobrovolnický program. Rozejde se s ním ještě před výletem a zůstává v Londýně. Domů se nemůže vrátit, protože se vyhýbá své matce a rozhovoru o vyhazovu z vysoké školy. Oba dva se rozhodnou jít na představení Bídníků, kde se také potkají. Vyrazí spolu na tour po Londýně, seznamují se a zjišťují, že mají společného více než se zprvu zdálo.

Sedím na lavičce, ve vzduchu tiše krouží sněhové vločky a všechno napětí posledních dní ze mě postupně vyprchává.

Výsledek obrázku pro polibek v londyne ukazkaUž se pro mě stalo tradicí, že každé Vánoce čtu nový díl z této série. Zatím se mi předchozí dva díly líbily. Není to žádná bomba, ale je to roztomilé, odpočinkové a má to skvělou vánoční atmosféru. V New Yorku jsem nikdy nebyla, ale v Paříži a v Londýně ano. Tyto dvě města mám moc ráda, ale musím uznat, že Londýn se mi líbil možná trochu víc. Něco mě na něm okouzlilo. Dokonce jsem tam byla v březnu podruhé, takže jsem ho měla ještě v živé paměti. Atmosféra kniha byla skvělá - útulná, divadelní, vánoční a londýnská. Líbilo se mi, že můžu znovu navštívit jedno z mých oblíbených měst, i když jen na stránkách knihy. Také se mi líbilo, že to bylo zasazené do divadelního prostředí, takže jsem poznala novou stránku Londýna. Příběh knihy je vcelku jednoduchý a nenáročný, takže si u čtení vážně odpočinete a nemusíte u něj vůbec myslet (což je o prázdninách fajn :D). Řekla bych, že je to taková oddechovka na jeden večer (doslova, má jen 246 stran a čte se velmi rychle). Postavy jsem si oblíbila - jsou to takoví typičtí YA hrdinové. Chvílemi to bylo možná lehce natahované a kdyby to bylo o nějakých 20 stran kratší jako předchozí díly, tak by to bylo možná lepší. Ale i přesto to bylo milé, sladké, nenáročné a jednoduché a já jsem si čtení užila, takže 4/5*.