Nejlepší knihy za rok 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - ledna 22, 2020

Ahoj, ještě jsem chtěla udělat takové shrnutí z minulého roku a to v podobě příspěvku o nejlepších knihách. Doufám, že vás třeba některá zaujme a rozhodnete si ji přečíst.







1. a 2. Krutý princ a Podlý král - Holly Blacková


Jako první tu mám vílí ságu od Holly Black. Do této série jsem se zamilovala. Nemůžu se dočkat na třetí díl. Holly Black je velmi dobrou kamarádkou Cassandry Clare - mojí oblíbené autorky, takže už jen díky tomu jsem měla  vysoká očekávání - která byla předčena. Brzy vyjde recenze na Krutého prince, kde jsem se více rozepsala o knize.


3. Pýcha a předsudek - Jane Austenová


Povinná četba, která si získala mé srdce. Příběh Elizabeth Bennetové a pana Darcyho zná asi každý. Co říct víc než, že tato kniha patří teď mezi moje nejoblíbenější vůbec.


4. Nimbus - Neal Shusterman


Pokračování Smrtky. Smrtka se mi hodně líbila (recenzi najdete zde) a moc jsem se těšila na pokračování. Netušila jsem, že Nimbus bude ještě lepší (kompletní recenze zde).


5. Rozum a cit - Jane Austenová


Další klasika od Austenové. Pýcha a předsudek se mi sice líbila více, ale asi je vám jasné, že i tato kniha se mi musela dost líbit, když je na tomto seznamu.


6. The Graveyard Book - Neil Gaiman


Teď se dostáváme ke dvěma dětským knihám, které mě okouzlily. Na této knize se mi líbilo prostředí, atmosféra, postavy, napětí a jazyk. Opravdu skvělá kniha doplněná o krásné ilustrace od Chrise Riddella.


7. Sněhová sestřička - Maja Lunde


Poslední na tomto seznamu je Sněhová sestřička od Maji Lunde, ilustrovaná mojí oblíbenou Lisou Aisato. Dojemný srdceryvný příběh odehrávající se o Vánocích, který si získá děti i dospělé (kompletní recenze zde).


Všechny tyto knihy jsou vážně skvělé a mohu je jen doporučit.
Děkuji za přečtení,
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů