Pán stínů | Recenze

By Booklover Niky - června 10, 2018

Výsledek obrázku pro pán stínů ANO, ANO, ANO - konečně je tu recenze na tuhle pecku a ani nevíte jakou z toho mám radost!!!!!!














Temné lsti 2: Pán stínů (584 str.) - Cassandra Clare
Booklab - paperback (s modrou ořízkou)


Prvně vás, jak už to u recenzí na pokračování bývá, odkážu na recenzi 1. dílu, Paní půlnoci (odkaz zde).

Takže potom, co nám Cassandra způsobila infarkt jak v poslední kapitole a epilogu, tak i v dodatku, se vracíme zpátky za Emmou a Julianem. Jako pardon, ale věta, kterou pronesl Mark - Nač předstírat - mě rozsekala. A pak jak se vzbudila Annabel a Jace požádal Clary o ruku. Byl to vážně těžký rok čekání. Měla jsem 100 chutí to číst v angličtině, ale vydržela jsem to a stálo to za to (respektive Paní půlnoci jsem během necelého roku přečetla 3x, abych to vydržela + jsem znovu přečetla Nástroje smrti a Pekelné stroje). 


Poprvé si uvědomil, jak nesmírně ho bratr musí milovat, když pro něj obětoval celé nebe.

Takže o čem tato krasavice je? Prakticky tam, kde nás Cassie opustila, tam opět začíná příběh. Kit objevuje svět lovců stínů, ale popravdě se mu s nimi zatím moc nelíbí. Potkává dalšího člena rodiny Herondalů - Jace a sbližuje se i s Blackthornovými, hlavně s Livy a Tibem. Do Institutu přijíždí centurioni. Dozvídáme se více o minulosti Dokonalého Diega (popravdě si nemyslím, že je tak dokonalý). Kieranovi hrozí smrt. Byl zajat jeho otcem z Prokletého dvora za vraždu Iarlatha. Tuto zprávu přináší Gwyn Markovi do Institutu. Mark se přece jen rozhodne vydat Kieranovi na pomoc, protože mu to dluží. Emma, Julian a Christina se vydávají za Markem. V Prokletém dvoře se seznamují s Pánem stínů, králem Prokletého dvora. Kierana se podaří osvobodit a dostávají se až ke Královně víl. Ta jim - teda hlavně Julianovi - nabídne, že výměnou za Černý spis, se k nim připojí ve válce proti Prokletému dvoru a že jim prozradí, jak prolomit pouto parabatai. Mezitím Malcolm znovu zaútočí na Institut a podaří se mu probudit Annabel, už doopravdy, ale ne všechno probíhalo podle Malcolmovo představ... Dokáží dostat Černý spis a odnést ho Královně, když i Pán stínů po něm pátrá? A jak to bude s Emmou a Julianem?


Vysoko nad sálem začaly odbíjet zlaté hodiny.

Panebože. Panebože. Panebože. Takže, ehmm, co to jako bylo? Cassandra se hodně posunula a je to vidět. Tohle je její nejlepší, nejvíc promyšlená a nejvíc propracovaná kniha jakou, kdy napsala. Pohrávala si s postavami a jejich city, vytvářela úplně nové vztahy a spárovala snad skoro všechny. Příběh posunula na úplně jinou úroveň. Promyslela každý detail. V knize se toho stalo tolik, že jako fakt netuším, s čím přijde příště. Mám snad milion teorií, co se stane. A nemůžu nezmínit ten konec... Proč? Proč? Brečela jsem snad ještě půl hodiny potom a tu část jsem si přečetla min. 5x. Nemůžu se dočkat na Queen of Air and Darkness, myslím si, že bude ještě lepší než Pán stínů. Hodnotím 100000/5* - must must must must read!!!!

Děkuju za přečtení této velmi emocionální recenze - doufám, že vám moje výlevy příliš nevadily, ale tahle kniha byla tak boží.

Napiště mi, co si myslíte, že se stane v dalším díle.


Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů