Knižní přírůstky - říjen, listopad 2018 | Přírůstky

By Booklover Niky - prosince 10, 2018

Po dvou (a půl) měsících tu máme další přírůstky. Tentokrát se mi tu sešlo 9 knih!













1. Pýcha a předsudek (399 str.) - Jane Austenová

Výsledek obrázku pro pýcha a předsudek

Knihu jsem vyhrála v soutěži u @zlodejkaknih_ - děkuju moc Terko!

2. A Christmas Carol (142 str.) - Charles Dickens

Výsledek obrázku pro a christmas carol macmillan


3. Peter Pan (200 str.) - J. M. Barrie

Výsledek obrázku pro peter pan macmillan

Další kráska, která mi přibyla do mé kolekce. Tuhle jsem si koupila na Hlavním nádraží v Praze, když jsem jela na Humbook.

4. Vetřelkyně a já (247 str.) - Klára Nováčková

Vetřelkyně a já: Tak jsem si to nepředstavovala

Za knihu moc děkuji autorce, Kláře Nováčkové. Tuhle knihu opravdu doporučuji! Odkaz na recenzi ZDE.

5. Zámek v oblacích (372 str.) - Kerstin Gier

Výsledek obrázku pro zámek v oblacích kniha

Na tuhle novinku od K. Gier jsem se opravdu těšila, dokonce jsem si ji i předobjednala. Nebyla tak dobrá jako ostatní knihy od Kerstin, ale měla své kouzlo. Moc se mi líbilo prostředí - zasnežený švýcarský hotel v horách.

6. Děti krve a kostí (518 str.) - Tomi Adeyemiová

Výsledek obrázku pro děti krve a kostí


7. Alice´s Adventures in Wonderland & Through the Looking-Glass (283 str.) - Lewis Caroll

Výsledek obrázku pro alice's adventures in wonderland and through the looking glass macmillan

Knihu jsem dostala k svátku od rodičů. Ještě jsem ji nečetla, ale moc se na ni těším.

8. Medvěd a slavík (344 str.) - Katherine Arden

Medvěd a Slavík - Katherine Arden

Za tuto i následující knihu děkuji knihydobrovsky.cz. Knihu mám právě rozčtenou a zatím se mi líbí.

9. Lískový les (431 str.) - Melissa Albert

Lískový les - Melissa Albert

Na tuhle knihu jsem měla spadeno už v angličtině. Zatím jsem ji nečetla, ale moc se na ni těším! Na obě knihy čekejte recenzi.



Děkuji za přečtení!

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů