Humbook 2018 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - října 22, 2018

Ahoj! Konečně jsem se dostala k psaní dnešního článku. Musela jsem si také nechat všechno projít hlavou - chtěla jsem aby tento článek měl hlavu a patu. Takže vám popíšu můj Humbook 2018 a moje názory na něj.





Takže postupně asi shrnu vše, co se mi líbilo a nelíbilo a pak vám povím můj celkový názor.

Pro ty z vás, kteří to neví tak letošní ročník se konal v Kongresovém centru v Praze. Prostory byly vážně skvělé, i přesto že tam bylo tolik lidí. Byl dostatek kyslíku, záchodů a osobního prostoru 😁(nikde jste se nemuseli přehnaně mačkat). Program byl opravdu povedený - byla jsem na besedě Estelle Maskame, Sary Raasch, chvíli na Sebatiana de Castella, This or That se zahraničními autory a chvíli na Kovyho. Hodně času jsem také strávila u Instagrafu, tenhle rok jsem si nechala vytisknout opravdu hodně fotek. Oceňuji také občestvení, kterého bylo zase oproti minulému roku víc - dala jsem si panini a muffin. Mrzí mě, že jsem nestihla besedu holek o tom Jak se dělá booktube, protože to bylo ve stejnou dobu jako Sara Raasch. Příští rok bych možná poskytla více knih k prodeji a rozdělila je do dvou stánků, protože takhle se lidi akorát předbíhali. Taky mě mrzí, že jsem si nestihla koupit VIP lístek. Chápu, že byl omezený počet kvůli autogramiádě, ale bylo by dobré kdyby spíš byly VIP lístky (vstup+taška s dárky) a něco jako Very VIP lístek (vstup+dárky+autogramiáda), tak by si alespoň více lidí mohlo koupit VIP lístek.

Tenhle rok byla vyhlášena cosplayová soutěž. Já jsem se sice do soutěže nepřihlásila, ale i tak jsem šla v kostýmu. Šla jsem za Cristinu Rosales z Temných lstí a moje kamarádka šla za Emmu Carstairs. Tímto chci také poděkovat Elišce, která tam se mnou jela a strávila celý den. Dokonce se mnou jela i na Hlavní nádraží, abych si mohla koupit jedno krásné vydání Petera Pana.


Tento ročník byl skvělý v tom, že jsem potkala mnoho skvělých lidí, teď následuje něco jako děkovačka...

Moc děkuji těm, kteří za mnou přišli, že mě poznali a vyfotili se se mnou. To mi udělalo vážně radost.

Nesmím zapomenout na sraz lovců stínů/shadowhunters. Všichni v kostýmu lovců stínů jsme se sešli, udělali fotku a zkrátka bylo to boží. Potkala jsem zase nové lidi, kteří se mnou sdílí lásku ke Cassandře a jejím knihám 😂.






@zlodejkaknih_ - I s tou jsem se musela vyfotit, jako bychom se neviděli každý den na chodbě ve škole 😂. Sledujte Terku!



@sberatelka.knih a @endlessbibliophile - S holkama jsem si bohužel nestihla tolik pokecat, ale alespoň máme fotku... Obě mají krásné instagramy, které také patří mezi mé oblíbené (v podstatě stejně jako všechny ostatní, které tu zmiňuji).




@coralineandherbooks a @page_eater - Obě měly úchvatný kostým. Loki a Coraline! Obě jsem moc ráda potkala a doufám, že se zase někdy uvidíme.



@klariny.knihy a @annainword - Mé oblíbené... Klárky videa zbožňuju a Aničky blog je jeden z mála, který čtu. Byly opravdu moc milé 😊.



@radsi_knihu - Míša byla skvělá. Obdivuju, kolik času strávila s výrobou těch nádherných bot. Jsem moc ráda, že jsem se s ní mohla konečně potkat naživo.



@caroknih - Mrzí mě, že jsem si s Adi nestihla popovídat, ale měla jsem vážně naspěch. Alespoň tu fotku máme.




@martinakraus - Lenka Láskorádová! To nejlepší na konec. Marťa je opravdu moc milá a udělala mi velkou radost. Psala jsem jí už před Humbookem, že pro ní mám záložky a že je pro mě inspirací atd. Napsala a řekla mi takových hezkých věcí (které mi udělaly neuvěřitelnou radost), moc ti děkuju Marťo ❤.




Doufám, že se s těmito (a i dalšími) úžasnými lidmi ještě uvidím a že to bude dřív než na dalším Humbooku. Tenhle Humbook pro mě byl hlavně o lidech. Já jsem si ho díky tomu neuvěřitelně užila.

Děkuju Humbooku za tak skvělý den. Bez vás by to nešlo!

Děkuju za přečtení, za sledování - za všechno. Díky vám dělám to, co mě baví a naplňuje, což mi Humbook také ukázal.






Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů