Rafaelova škola 2: Tance nág | Recenze

By Booklover Niky - října 05, 2018

Ahoj, jak jsem slibovala, jsem tu s další recenzí na pokračování Rafaelovy školy. Tentokrát vám představím druhý díl, Tance nág.









Rafaelova škola 2: Tance nág (236 str.) - Renata Štulcová
MAITREA - paperback


Přečtěte si také recenzi na 1. díl série.


Metamorfovala jsem se v nágu. Musím roztrhnout vajíčko.



V této knize už je Marině Fialkové 13 let. Je v sekundě, což je ročník, ve kterém postupuje metamorfózu v nágu. Jakožto sekundáni jsou ubytováni na Hadím hradu. Sbližuje se více se svou nově nalezenou rodinou. Ze začátku je pro ni život v těle nágy docela těžký, bude si totiž na svoje vílí tělo počkat až do oktávy. Snaží se zjistit více o rodinné kletbě a odhalit Meluzínino tajemství. Do toho se zas a znovu zamilovává, hledá svého Lva a někdo se jí snaží uškodit. Kdo je záhadným adresátorem tajemných útoků? Podaří se Marině prolomit rodinnou kletbu?


,Já nechci být koza...´ vedla si stále svou.



Výsledek obrázku pro rafaelova škola 2
Moc jsem si tuto knihu užila. Obdivuji to, jak autorka dokázala propojit svět elemantárních bytostí, ekologii, astrologii, přírodu a celkově tomu dodala takové kouzlo. Série mě mile překvapuje. Marina je stále ještě někdy dětinská, ale má na to věk (doufám, že v dalších knihách vyspěje). Líbilo se mi, že jsme více poznávali i ostatní postavy a odhalovali tajemství světa elementálů. Celý svět je opravdu kouzelný. Kniha není příliš náročná, takže se četla velmi rychle. Nové vydání knih je velmi povedené, obálky jsou krásné a ilustrace uvnitř se perfektně hodí k příběhu a krásně dotváří celkový dojem. Moc se těším na pokračování, kdy Marinu čeká metamorfóza ve faunku.

Hodnotím 4/5 *.

Děkuji Renatě Štulcové za zaslání (a napsání) této skvělé knižní série.

Děkuji za přečtení.

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů