Sněhová sestřička | Recenze

By Booklover Niky - prosince 01, 2019

Ahoj, mám tu pro vás novou recenzi a zároveň letos první vánočně naladěný článek. Zajímá vás můj názor na novou knihu Sněhová sestřička? Čtěte dál...





Sněhová sestřička (199 str.)- Maja Lunde, ilustrovala Lisa Aisato
Nakladatelství Host - hardback


Zasmála se a já jsem zahlédl tu mezírku mezi předními zuby. Pak nalila čokoládu do dvou modrých hrnečků a do každého přidala pořádnou lžíci šlehačky. Na stůl položila tác s perníčky a rozpřáhla ruce.

Kniha vypráví o Juliánovi, kterému zemřela starší sestřička. Blíží se Vánoce, ale u nich doma vládne smutek a ticho. Všichni truchlí nad ztrátou milované Juni. Julián se seznamuje s Hedvikou, tou nejusměvavější dívkou, jakou kdy viděl. Hedvika mu ukáže pravou podstatu a kouzlo Vánoc a poprvé za dlouhou dobu mu vykouzlí úsměv na tváři. Julián chce vrátit vánoční atmosféru i k nim domů a doufá, že věci budou alespoň trochu jako dříve. Avšak Hedvika má tajemství. Kdo je tajemný muž, který krouží kolem jejího domu? Kde jsou její rodiče?


Na prahu jsem se zarazil. Stál jsem tam jako solný sloup a zmohl se akorát na to, že jsem několikrát zamrkal. Všechno bylo totiž tak hezký a teplý a zlatavý, že jsem skoro nedýchal. Uprostřed pokoje zářil vánoční stromeček. Byl obrovský, hustý a tmavozelený a odshora dolů ho zdobily žárovičky, skřítci, hvězdičky, srdíčka a vlaječky. Vypadal přesně tak, jak má vánoční stromeček vypadat, akorát že tenhle byl ještě hezčí. Ve skutečnosti to byl ten nejhezčí stromeček, jaký jsem kdy viděl.


Výsledek obrázku pro snehova sestricka knihaTohle je tak nádherný a dojemný příběh! Má krásnou myšlenku, která se dotkne dětí i dospělých. Nádherné a barvité popisy doplněné o ilustrace od Lisy Aisato, které jsou naprosto kouzelné, skvěle dotváří příběh i atmosféru knihy. Do této knihy jsem se zamilovala. Jelikož je kniha určená hlavně pro děti, neočekávala jsem nic víc než vánoční příběh s hezkými ilustracemi. Kniha několikanásobně předčila má očekávání. Myslím, že mohu říct, že patří i mezi mé nejoblíbenější vánoční knížky. Pokud budete někdy procházet knihkupectvím, minimálně se na ni podívejte, je totiž nádherně zpracovaná. Kniha je ideální na studené zimní večery a vyvolá ve vás tu správnou vánoční náladu. Doporučuji ji každému, kdo má rád krásné příběhy s magickou atmosférou. Hodnotím 5/5*.

Děkuji hostbrno.cz za zaslání knihy.

Můžete zakoupit zde!


Děkuji za přečtení a přeji hezkou 1. adventní neděli :).
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů