Knižní přírůstky - duben, květen, červen 2020 | Přírůstky

By Booklover Niky - července 18, 2020

Ahoj, po třech měsících tu jsou opět knižní přírůstky. Tentokrát se mi nakupilo 12 knih.



1. Nyxia Povstává - Scott Reintgen

Nyxia povstává - Scott Reintgen

Od Knihy Dobrovský jsem dostala v rámci spolupráce slevu 80%, kterou jsem uplatnila na tuto knihu. Ještě jsem ji nečetla, ale v rubrice Recenze najdete recenzi jak na první, tak na druhý díl. Mockrát děkuji!


2. Seafire 1: Ohnivý květ - Natalie C. Parker

Ohnivý květ

U Booklabu vyšel první díl nové série Seafire. Tuhle knihu už jsem četla (recenzi najdete tady).


3. Můj brácha se jmenuje Jessica - John Boyne

Můj brácha se jmenuje Jessica

Tento young adult román jsem dostala na recenzi opět od Booklabu (odkaz na recenzi zde). Mockrát děkuji za obě knihy!


4. Prokletý rok - Kim Liggettová

Prokletý rok

Na Prokletý rok jsem měla spadeno od doby, co jsem si pročítala recenze, které mě na knihu hodně nalákaly a já se rozhodla si ji přečíst. dobre-knihy.cz mi knihu zaslaly na recenzi, za což moc děkuji (odkaz najdete tady).


5. Zaslíbená - Kiera Cassová

Zaslíbená

Zaslíbenou a následující knihu jsem si objednala z internetu a moc jsem se na obě knihy těšila. Bohužel mě Zaslíbená dost zklamala. Napsala jsem na ni krátkou recenzi na Instagram, kdyby vás zajímal můj názor.


6. Kroniky prachu - Lin Rina

Kroniky prachu

Tuhle knihu jsem si objednala spolu se Zaslíbenou. Ještě jsem ji nečetla, ale doufám, že bude lepší.


7. The Modern Faerie Tales - Holly Black

The Modern Faerie Tales - Holly Black - Megaknihy.cz

Na tuhle knihu jsem se neuvěřitelně těšila. Holly Black jsem si moc oblíbila a nemohla jsem se dočkat až se znovu ponořím do jejího světa víl. Na Instagram jsem psala recenze na jednotlivé díly a tady na blogu můžete brzy očekávat kompletní recenzi na celou trilogii. Za knihu děkuji megabooks.cz.


8. Červená je přece fajn - Lucia Zamolo

Červená je přece fajn. Neuvěřitelné mýty a fakta o menstruaci

Za tuhle krátkou grafickou knihu o menstruaci děkuji Booklabu!


9. Deset let se ségrou - Lucie a Nicole Ehrenbergerovy

Deset let se ségrou

U Booklabu vyšla i tahle nová kniha od A Cup of Style, kterou mi také zaslaly.


10. Síla bouře - Cinda Williams Chima

Síla bouře (Sedmiříší v troskách 3)

Třetí díl série Sedmiříší v troskách už je také venku. Já jsem sérii ještě nečetla, ale čekají na mě doma všechny 3 díly.


11. Rudé svitky magie - Cassandra Clare

Rudé svitky magie

A mám tu novou Cassandru Clare. Jupí!! Tuhle knihu už mám doma v originále, ale s jinou obálkou (takže technicky vzato to není stejná kniha? :D). Už se moc těším až si ji přečtu. Za všechny knihy mockrát děkuji Booklabu!


12. Sedm rozchodů Amy a Craiga - Don Zolidis
 
Sedm rozchodů Amy a Craiga - Don Zolidis

Poslední knihu tu mám Sedm rozchodů Amy a Craiga od knihydobrovsky.cz. Tahle kniha je přirovnávána k Johnu Greenovi a já chápu proč. Brzy vyjde na blogu kompletní recenze, zatím si můžete přečíst můj krátký názor na Instagramu.



Děkuji za přečtení,
- Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů