Jarní Bookstorming 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - února 24, 2019


Ahoj, dnešní článek se bude týkat Jarního Bookstormingu, blogerské akce od Knih Dobrovských.










Výsledek obrázku pro knihy dobrovský václavské náměstí kavarna

Jak jsem již psala tento blogerský sraz byl pořádán Knihami Dobrovský 10. února. Poseděli jsme v Knižní kavárně v prodejně Knihy Dobrovský na Václavském náměstí. Kromě občerstvení nás čekal program. Byly nám představeny značky spadající pod Knihy Dobrovský a také knihy, které pod nimi vycházejí.


Jednotlivé značky jsou:
King Cool - YA literatura - fantasy, sci-fi, romance... 
Výsledek obrázku pro king cool


Fobos - dobrodružná literatura, sci-fi, fantasy, horory

Výsledek obrázku pro fobos literatura


Vendeta - thrillery, krimi, detektivní příběhy

Výsledek obrázku pro vendeta literatura


Drobek - literatura pro nejmenší

Výsledek obrázku pro drobek literatura


Via - zaměřené na osobní rozvoj, business, zdravý životní styl

Logo nakladatele


Pangea - obdorné publikace

Logo nakladatele


Kontrast - světová i česká literatura

Logo nakladatele


Edice Knihy Omega - klasika, bestsellery

Výsledek obrázku pro omega kniha


Dostali jsme materiály, na kterých byly jednotlivé knihy, které vyšly nebo budou vycházet tento rok. Jako malou ochutnávku jsem pár zajímavých knih vyfotila. Tyhle podle mě stojí za zmínku...


    





Nakonec jsme dostali dárky - svíčku a knihy, které jsme chtěli. Já si odvezla Introvertův rok a jednu knihu pro vás do soutěže...



Děkuji knihydobrovsky.cz za pozvání!
Výsledek obrázku pro knihy dobrovsky logo



A vám za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Hezký článek. :)
    Když se na ty knihy tak mrknu, tak mě zaujala kniha Poslední číslo, Nyxia a Medvěk a slavík. Některé z knih si pořídila před pár dny moje kolegyně, takže jí je asi čmajznu, a přečtu si je. :D (Zase jí je vrátím, možná... :D)

    OdpovědětVymazat