Věštba | Recenze

By Booklover Niky - února 28, 2019

Ahoj, dnes tu pro vás mám recenzi na knihu Věštba od Chloe Benjaminové.









Věštba (352 str.) - Chloe Benjaminová
Argo - hardback s přebalem




Chvíli si myslela, že je to zlost. Ale ta to nebyla. Začal se jí bát.

Výsledek obrázku pro věštbaPříběh 4 sourozenců, kteří odhalí datum své smrti.
Vydali se za tamější věštkyní, o které se říkalo, že vám poví, kdy zemřete. Varje, nejstarší z nich, se tento nápad vůbec nezamlouval, ale na nátlak sourozenců souhlasila. Každému z nich řekla nějaké datum, ale bylo jen na nich jestli tomu uvěří. Poté se v příběhu posouváme dál. Všichni z nich už jsou dospělí a žijí vlastní život. Každý z nich se s tou informací o smrti vypořádal jinak, ale nikdo nezapomněl. Simon, Klára, Daniel a nakonec Varja. Jak dokáže člověka ovlivnit samotná myšlenka toho, že znáte datum své smrti?


Co když se změním?


Knihu jsem poprvé viděla na instagramu. Zaujala mě svojí nádhernou obálkou a celkem pozitivními reakcemi. Když jsem si tedy začala zjišťovat další informace o knize, přečetla jsem si anotaci. Ta mě přesvědčila, že si chci knihu přečíst. Kniha je rozdělena na 4 části. Každá část je z pohledu jednoho ze sourozenců. Postupně je tak poznáváme a odhalujeme více rodinné vztahy. Příběh se mi moc líbil jak po obsahové tak po psychologické stránce. Nechci moc rozebírat, jak se bude dál příběh vyvíjet, abych vám nic neprozradila. Nejvíce se mi líbily první 2 části - Simon a Klára. Konec už mi přišel trochu slabší, ale i přesto se mi kniha líbila. Celou knihu hodnotím  3,75/5*.


Knihu lze zakoupit zde (odkaz otevřrte kliknutím).

Děkuji kosmas.cz za knihu.
Výsledek obrázku pro kosmas logo

Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Stejně jako ty, i já jsem prvně knihu viděla na instagramu, zaujala mě svou obálkou a i tématem, ale ještě bohužel jsem se k ní nedostala. :)
    Tak snad to vyjde a bude se mi líbit podobně jako tobě! Jinak, opět skvělá fotka a recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)♥ Alespoň je vidět, jak na nás ten instagram působí :D. Za mě milé překvapení, tak doufám, že i tobě se bude líbit.

      Vymazat