Mléko a med | Recenze

By Booklover Niky - března 25, 2019

Ahoj, dneska tu mám další recenzi. Po delší době je to sbírka básní, jedná se o knihu Mléko a med od Rupi Kaur.









Mléko a med (208 str.) - Rupi Kaur
hardback - Knihy Omega

mysleli jsme to upřímně pojďme to tak také skončit - my


Sbírka básní, která je rozdělena do 4 částí - zraňovaná, milující, opouštěná a odpouštějící, je plná emocí, lásky a ztráty. Autorka se pomocí básní vypořádala s traumaty, která nastala v jejím životě. Při čtení můžete pozorovat autorčin příběh, od dětství až do dospělosti, jaké věci autorka zažila a s čím vším se musela vypořádat. Každá část má svůj účel a zabývá se různými problémy. Zraňovaná - příběhy z dětství a dospívání, milující - láska a pocity, které přináší, opouštěná - rozchod a emoce, které následují a odpouštějící - sebeláska a uzdravování. Celá kniha je doplněna krásnými kresbami.


jistě že chci být úspěšná ale ne kvůli sobě chci sklízet plody svého úspěchu být mlékem a medem těm kteří to potřebují


Výsledek obrázku pro mléko a medZa poslední rok jsem si oblíbila moderní poezii. Začalo to knihou The Princess Saves Herself in this One od Amandy Lovelace, která mě dostala - vážně moc doporučuji (moc se těším na závěrečný díl trilogie Women Are Some Kind of Magic). Na knihu Mléko a med jsem koukala už hodně dlouho a teď jsem se konečně dostala k tomu, abych si ji přečetla. Přečetla jsem ji na "jeden zátah". Všechno, co kniha slibuje - emoce, láska, ztráta, trauma, zneužívání,..., jsem v dostala. Bylo to emotivní a už teď vím, že jsem ji nečetla naposledy. Stejně jako u "princezny" to byla jízda na horské dráze. Některé části mě vážně dostaly a musím si k nim dát lepík. Když to srovnám k trilogii WASKOM, tak se mi více líbila princezna, ale zase mi to přišlo lepší než The Witch Doesn't Burn in this One. Pokud vás baví moderní poezii - básničky, které se sice nerýmují, ale jsou plné emocí a témat, o kterých někteří nechtějí mluvit, pak vám mohu Mléko a med jen doporučit. Hodnotím 4,5/5*.



Za knihu děkuji knihydobrovsky.cz

Nový díl seženete zde!

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mléko a med jsem pořídila před časem mamce, která není čtenář, ale tohle si přečetla a velmi se jí to líbilo! Dokonce mi v knize založila pár 'básní', které bych si měla přečíst. :D
    Já jsem ještě poezii nepropadla, ačkoli doma mám právě Mléko a med a Láskou ji nespoutáš od Atticuse, kterého jsem měla možnost poznat a získat od něho autogram. Původně kniha byla také pro mamku, ale Atticusova přednáška mě tak dostala, a to jeho předčítání, že jsem se rozhodla si knihu nechat!
    Nevím, kdy se k nim dostanu, i když by se daly přečíst za jedno odpoledne, ale snad to bude brzy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Atticuse už mám zálusk nějakou dobu. Snad se k němu taky brzy dostanu, hodně lidí mi to doporučovalo. :)

      Vymazat