Reading VLOG #3 - Londýn | Pro knihomoly

By Booklover Niky - března 23, 2019

Ahoj! Konečně jsem tu po dlouhé době s dalším Reading vlogem. Tentokrát to bude takové shrnutí mého výletu do Londýna.




Takže do Londýna jsem letěla 9. 3. s taťkou a domů jsme odlétali 13. 3. Takže jsme v Londýně strávili 5 dní. Každý den jsme nachodili 15-20 kilometrů a viděli jsme vše, co jsme chtěli. S sebou jsem si vzala na čtení Harryho Pottera a Fénixův řád. Nejvíce jsem toho přečetla ve vlaku, na letišti a v letadle. Ve finále jsem se dostala až na stranu 400. Postupně vám tady shrnu, co jsme jednotlivé dny dělali.

9. 3.
Z Prahy jsme odlétali v 10:25 a přistáli jsme na letišti Stansted. To je od centra trochu dál, takže jsme museli jet necelou hodinu vlakem. Potom jsme si dali kufry na hotel a hned jsme šli prozkoumávat Londýn. Prošli jsme se Hyde Parkem, Oxford Street a navštívili jsme knihkupectví Daunt Books. Až se setmělo, tak jsme šli k London Eye.


10. 3.
Jeli jsme double deckerem k Piccadily Cirkus a došli jsme k Národní galerii a potom zase k London Eye. Ještě ten den jsme stihli House of MinaLima, divadlo, kde se hraje Harry Potter a prokleté dítě (ale na samotné představení jsme nešli), Tower Bridge a na závěř Sky Garden. Objednali jsme si čas, kdy zapadá slunce a ten výhled byl nádherný (Sky Garden mohu jen doporučit - je tam vstup zdarma).

11. 3.
Harry Potter den! Ráno jsme si zajeli ke King's Cross a potom jsme jeli do WB studií. Studia byla boží, vážně nemám slov. Ve studiích jsme strávili asi 6 hodin, ale jelikož jsme tam jeli ráno stihli jsme ještě Buckingham Palace a také jsme navštívili prodejnu Hamley's.

12. 3.
Zase jsme dojeli double deckerem ke katedrále svatého Pavla, tam jsme se prošli (i po mostě Millenium Bridge - to je ten most z filmu Harry Potter a princ dvojí krve). Zaplatili jsme si i prohlídku v samotné katedrále, která je obrovská a nádherná. V rámci prohlídky si můžete vyjít až na samotný vrchol, kde je hezký výhled. Po prohlídce jsme šli do TATE galerie moderního umění.


13. 3.
Poslední den. U Buckinghamského paláce jsme se podívali na výměnu stráží, pak jsme se ještě prošli kolem Westminsteru. No a potom už jsme vyrazili na letiště.







Tady jsou nějaké záběry...




V Londýně jsem si to moc užila. Poprvé jsem tam byla v roce 2016 a tento rok jsem jen utvrdila v tom, jak moc se mi tohle město líbí. Odvezla jsem si i jednu knihu - Two Can Keep A Secret. 
Ještě plánuji napsat 2 články o Londýnu - jeden o HP studiích a druhý o knihkupectvích. Pokud vás zajímají nějaké fotky můžete je najít v highlight na instagramu @booklover.niky nebo na mém soukromém @nikola.razakowska


Moc děkuji za přečtení/zhlédnutí!





                                                                                                                                        Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvělé video a fotky! ♥
    Když jsem byla v Londýně já, tak to bylo za účel poznávání umění, takže různé galerie a muzea. I když se to může zdát jako šíleně nudné, mě to neskutečně moc bavilo!
    Nejvíc se mi asi líbilo v Britském muzeu a Národní galerii. Také jsem viděla část SoHo a Oxford Street. :D
    Při příští návštěvě bych si přála zajít do studií Harryho Pottera nebo do katedrály sv.Pavla, kterou jsem se školou neviděla. Tak snad to v budoucnu vyjde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ♥♥
      Studia byla vážně bomba a katedrála byla uvnitř opravdu nádherná + nahoře byl super výhled!

      Vymazat