Tipy na knihkupectví v Londýně | Pro knihomoly

By Booklover Niky - března 30, 2019

Ahoj, jak mnozí z vás ví, byla jsem v Londýně a za těch 5 dnů jsem stihla navštívit pár knihkupectví, které bych vám ráda představila.

Postupně vám tedy ukážu jednotlivá knihkupectví i s adresami, abyste je, pokud budete v Londýně, mohli navštívit.





1. Daunt Books - 84 Marylebone High St, Marylebone, London W1U 4QW, Velká Británie

Tohle je jedno z nejkrásnějších knihkupectví, jaké jsem kdy navštívila. Mají tam nádherné dřevěné schody a poličky, je tam příjemná útulná atmosféra a kdybych mohla, tak tam zůstanu klidně několik hodin. Kromě toho je to obrovské, myslím, že má dokonce 3 patra a poslední je antikvariát.



2. Waterstones - 203-, 206 Piccadilly, London W1V 9LW, Spojené království

Zase obrovské knihkupectví, tohle už je více moderní a také o dost větší. Mělo snad 6 pater, takže si tam vybere každý! V tomto knihkupectví jsem si koupila knihu Two Can Keep A Secret.




3. Foyles - Southbank Centre, Belvedere Rd, Lambeth, London SE1 8XX, Velká Británie

Toto knihkupectví je sice malé, ale je hned vedle u London Eye, takže se tam můžete stavit, budete-li poblíž. I přesto, že je menší, bylo stále o dost větší než to, co je u nás ve městě.




4. Daunt Books - 61 Cheapside, London EC2V 6AX, Velká Británie

Zase menší knihkupectví, ale stojí za zmínku. Jedná se o další pobočku Daunt Books. V tomto mě zaujalo, že tam měli v rámci dne knih knihy za 1 libru, např. příběh k sérii Percyho Jacksona.




5. WHSmith - St Pancras Station, Euston Rd, Kings Cross, London NW1 2QL, Velká Británie

Pokud zrovna někam jedete vlakem a potřebujete knihu. Zastavte se tady.


6. Ulice plná knih -  Cecil Ct, Covent Garden, London

Tady v té ulici najdete plno antikvariátů a hezkých malých knihkupectví.





Tady jsou nějaké záběry z knihkupectví, která jsem natočila...




Moc děkuji za přečtení/zhlédnutí.


Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Sakra, jak já ti závidím! :D
    Já jsem byla v Londýně tři roky zpátky, jenže to bylo se školou na výměnném pobytu, takže nebyla možnost někam zaběhnout do knihkupectví. :(
    Strašně ráda bych se do Londýna někdy vrátila, ale zatím mi k tomu nepřeje čas ani finance. :)
    Jinak krásné fotky a ještě lepší video! ♥

    OdpovědětVymazat