Merenda Humbook ambasadorek | Pro knihomoly

By Booklover Niky - června 17, 2019

Ahoj, v dnešním článku vám povím o ambasadorské merendě a sponzorech HumbookFestu 2019.







Ještě před merendou jsme se s holkama sešli ve vedlejší Costě, protože jsme se na sebe zkrátka moc těšili 😂 - a hlavně jsme do Prahy přijeli dřív.


Samotná ambasadorská merenda se konala 8. 6. v pražské kavárně VinCaffe. Už u příchodu na nás čekaly tašky plné sponzorských dárků. VinCaffe pro nás přichystalo 3 výborné dorty, chlebíčky a domácí limonády.



Probírali jsme sponzory, bez kterých by se HumbookFest neobešel, věci týkající se festivalu (např. program, rozmístění v Kongresovém centru, prodej lístků,...), dozvěděli jsme se, kdo je další zahraniční autor/autorka (Jay Kristoff!!!) a mnoho dalších věcí, které vám buď ještě nemůžu prozradit nebo nejsou tak důležité.


Samozřejmě jsme měli i volnou zábavu, takže jsme si s holkama povídali, seznamovali se a sdíleli své dojmy z dalšího autora a dárečků. Já jsem seděla vedle Adi (@caroknih), která je moc milá a skvěle jsem si s ní popovídala.



Jednotlivé sponzory bych vám teď ráda představila:


mBank
- věnovali nám "letní starter pack" skvělý na cestování, který obsahoval mezinárodní zásuvku, solární powerbanku a sluchátka na karabince



Loyd
- nám zase dali zásobu čajů na celý rok
- jako minulý rok, pravděpodobně i na stejném místě, bude mít Loyd čajovou zónu



Mindok
- od Mindoku jsme dostali stolní hru V pasti
- na Humbooku budou mít herní stánek



Chupa Chups
- lízátková kytice nesměla chybět, tohle je dárek, který ocením nejen já, ale i můj brácha



Mixit
- Mixit nám vytvořil Humbook box, který obsahuje Mixitky, Mixitelly, shaker, mandle v bílé čokoládě a kávový nápoj





Presco
- od Presca jsme dostali diář s motivem Malého prince




Kromě těchto dárků jsme od Humbooku dostali knihu Zlodějský tanec + Nikdynoc, poukázku do CrossCaffe, plátěnku a plakáty od Dory Cizko.



Domů jsem odjížděla s plnou Ikea taškou a měla jsem co dělat se na autobusové nádraží s ní doplazit.




Merendu jsem si moc užila. Holky jsou všechny super a jsem moc ráda, že můžu být součástí tak skvělé party. Se všemi si rozumím, všichni jsou moc milí a já stále nemůžu uvěřit, že jsem jednou z ambasadorek. Pro mě je to neuvěřitelná příležitost a zkušenost, za kterou jsem neuvěřitelně vděčná. Chtěla bych také poděkovat Ole a Míše za skvělou organizaci nejen merendy, ale celkově našich výstupů, tabulek apod. :D!



Věřím, že letošní Humbook bude skvělý a že si ho všichni užijeme.

Děkuji za přečtení,

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ty tvoje fotky jsou úžasné! ♥
    Těším se na HumbookFest, na lidi, které tam potkám a hlavně na autory. Je to pár týdnu, co jsem přečetla Nikdynoc a hned se stala jednou z mých nejoblíbenějších knih! Potřebuji všechno k tomu! :D Fakt posedlost. :D
    Doufám, že se brzy dočkáme lístků! Minulý rok to bylo v průběhu srpna, ale já už jsem raději připravená každý den. :D Potřebuji věnovaní do svého výtisku Nikdynoci od Jaye, prostě potřebuji! :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)♥
      Na Nikdynoc jsem hodně zvědavá a na Jaye snad ještě víc :D

      Vymazat