Knižní přírůstky - duben, květen 2019 | Přírůstky

By Booklover Niky - června 01, 2019

Ahoj, zase po dvou měsících tu mám nové přírůstky a tentokrát se mi tu nakupila pořádná hromádka.
















1. Postava ve stínu - John Bellairs

Výsledek obrázku pro postava ve stinu

Na druhý díl Čarodějových hodin si už můžete přečíst recenzi (odkaz zde). Za knihu děkuji knihydobrovsky.cz.


2. Dívka ve věži - Katherine Arden

Výsledek obrázku pro dívka ve vezi

I za tento druhý díl děkuji knihydobrovsky.cz. Recenzi na pokračování série Medvěd a Slavík si můžete brzy přečíst tady na blogu.


3. Walk With Wings - Tene Edwards

Výsledek obrázku pro walk with wings

Tuhle sbírku básní mi poslala sama autorka Tene Edwards. Recenze už je taktéž zde na blogu.


4. To Make Monsters out of Girls - Amanda Lovelace

Výsledek obrázku pro to make monsters out of girl quotes

K narozeninám jsem od kamarádek dostala poukaz do knihkupectví Luxor. Za něj jsem si koupila další knihu od Amandy a ještě jednu...


5. The Wizard of Oz - L. Frank Baum

Výsledek obrázku pro the wizard of oz macmillan

A tou další je Čaroděj ze země Oz v originále v krásném sběratelském vydání od MacMillana.


6. Papírová princezna - Erin Watt

Výsledek obrázku pro papírová princezna

Tuhle knihu jsem si odvezla z 1. (neoficiálního) ambasadorského srazu. Musela jsem odejít dřív, ale i tak jsem si stihla vzít jednu knihu z tomboly. Hodně lidí princeznu kritizuje, tak jsem na ni zvědavá.


7. Lolita- Vladimir Nabokov

Výsledek obrázku pro lolita paseka

Lolitu v novém výročním vydání jsem si mohla přečíst díky kosmas.cz. Zajímá vás můj názor na tuhle kontroverzní klasiku? Odkaz zde.


8. Zmizení Sáry Lindertové - Kateřina Šardická

Výsledek obrázku pro zmizeni sary lindertove

Díky Humbooku jsem si mohla přečíst a zrecenzovat výherní román 2. ročníku Hvězdy inkoustu od Kateřiny Šardické. Tuto knihu vám všem doporučuji - recenzi na ni už jsem taky zveřejnila.


9. Mapa dní - Ransom Riggs

Výsledek obrázku pro mapa dní

Na 4. díl Sirotčince slečny Peregrinové se moc těším a děkuji za něj jota.cz.


10. Falešný polibek, Zrádné srdce, Temná krása (Kroniky pozůstalých 1-3) - Mary E. Pearson

Výsledek obrázku pro falešný polibek knihaVýsledek obrázku pro falešný polibek knihaVýsledek obrázku pro temna krasa

Knihy od 1. zahraniční autorky HumbookFestu jsem dostala díky Humbooku. Mockrát děkuji a těším se až si je přečtu.


11. Krutý princ - Holly Black

Výsledek obrázku pro krutý princ

První úlovek ze Světa knihy. Na tuhle knihu se moc těším. Už jen po první stránce vím, že to bude skvělé - věnováno Cassandře Clare.


12. Dcera života - Giovanna & Tom Fletcher

Výsledek obrázku pro dcera zivota

Za následující knihy děkuji Slovart/Booklab. Tento balíček jsem od nich dostala na Světě knihy v super plátěnce právě ke knize Dcera života


13. Divá Bára a jiné dívky na útěku - Božena Němcová

Výsledek obrázku pro divá bara a jine divky


14. Mlčeti zlatá rybka - Annabel Pitcherová

Výsledek obrázku pro mlceti zlata rybka


15. Město padlých andělů, Město ztracených duší, Město nebeského ohně (Nástroje smrti 4-6) - Cassandra Clare

Výsledek obrázku pro mÄ›sto padlých andÄ›lů booklabVýsledek obrázku pro město ztracenych dusi slovartVýsledek obrázku pro mÄ›sto nebeskeho ohne

První dva díly mám ze Světa kniha a ten třetí mi přišel poštou. Konečně mám kompletní Nástroje smrti v novém vydání. Mockrát děkuji Booklabu!


16. Queen of Air and Darkness - Cassandra Clare

Výsledek obrázku pro queen of air and darkness simon and shuster

Další úlovek ze Světa knihy, nemůžu uvěřit, že už mám poslední díl mojí oblíbené série.


17. The Mermaid's Voice Returns in this One - Amanda Lovelace

Výsledek obrázku pro the mermaids voice returns

Každoročně si můžu od megaknihy.cz vybrat jednu knihu na recenzi. Tenhle rok jsem se rozhodla pro 3. díl Women Are Some Kind of Magic. Recenze bude brzy online.


18. Rozum a cit - Jane Austenová

Výsledek obrázku pro rozum a cit

Od knihydobrovsky.cz jsem jako odměnu dostala poukázku na 500,-. První knihu, kterou jsem si vybrala, byl Rozum a cit.


19. The Red Scrolls of Magic - Cassandra Clare, Wesley Chu

Výsledek obrázku pro the red scrolls of magic simon and shuster

Druhou knihou byla The Red Scrolls of Magic, první díl nové série o Alecovi a Magnusovi od Cassandry Clare a Wesley Chu.


20. Furyborn - Claire Legrand

Výsledek obrázku pro Furyborn knihy dobrovsky

Za recenzní výtisk knihy Furyborn moc děkuji knihydobrovsky.cz.


21. Nimbus - Neil Shusterman

Výsledek obrázku pro nimbus kniha

Na druhý díl Smrty jsem se moc těšila. Za zaslání moc děkuji dobre-knihy.cz.


Děkuji za přečtení!

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Boží přírůstky! :D
    Hlavně tedy toho Čaroděje ze země Oz ti moc závidím! Vypadá fakt nádherně! ♥
    Já jsem na SK neodolala Zmizení Sáry Lindertové, kterou jsem si tam nechala i podepsat. Bohužel, do dnešního dne jsem se ke knize ještě nedostala, ale stále se na to chystám! :D
    Trilogii od Mary E. Pearson mám doma už pár měsíců, ale četla jsem z ní jen ten první díl, ze kterého si více méně nic nepamatuji, ale na letošní rok mám v plánu rereading a autorčina návštěva je boží motivace k tomu, abych už ji začala číst! Ok, tak hned jak se vyhrabu ze čtecí krize. :/ :D
    Krutého prince jsem začala číst minulý rok v listopadu asi, a asi po 100 stránek odložila. Vůbec jsem to nevnímala, ztrácela jsem se v tom světě, takže to začnu někdy jindy. :D
    A třeba ještě na Furyborn a Nimbus se také těším. Hned jak se prokopu Smrtkou, kterou mám doma taky už sakra dlouho, tak si to přečtu. :D A Furyborn, jsem moc ráda, že to vyšlo, ale začínám se bát, jestli se mi to bude líbit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ♥
      Už jsem Čaroděje ze země Oz přečetla a je to vážně krásná knížka.
      Zmizení Sáry Lindertové se mi moc líbilo, to ti doporučuji!
      Taky jsem ještě nic od Mary E. Pearson nečetla, ale brzy to napravím.
      Nimbus byl boží - zatím jedna z nejlepších knih, co vyšly v tomhle roce.

      Vymazat