Letní Bookstorming 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - června 13, 2019

Ahoj, dnešní článek bude o jedné knižní akci, kterou jsem navštívila 2. 6. Ráda bych s vámi sdílela informace, které jsem se dozvěděla na Letním Bookstormingu.




Na tuto knižní akci mě pozvali z Knih Dobrovský, které ji také pořádali ve své prodejně na Václavském náměstí v druhém patře v kavárně.


V mém článku o Jarním Bookstormingu najdete seznam značek spadajících pod Knihy Dobrovský, které jsme zmiňovali i na Letním Bookstormingu - odkaz zde.

Poté jsme dostali materiály s knihami, které budou vycházet. Ty, které mě nejvíce zaujaly, jsem vám sem vyfotila.



Upřímnou soustrast je román, který už vyšel a na Bookstormingu mě na něj docela nalákali.



Přátelé je kniha o sériálu, který zná asi každý. Tato kniha vyjde v září a myslím, že se bude všem fanouškům líbit.



Stranger Things: Temný experiment je prequel k celosvětově známému seriálu. Tuhle knihu si však můžou přečíst i ti, kteří seriál nesledují, jelikož se děj odehrává před dějem seriálu.



Kniha M mě zaujala obálkou i anotací. Vychází v září.



Furyborn. Mám doma recenzní výtisk, ale ještě jsem se ke knize nedostala.



Černá čarodějka mě taktéž zaujala. Na tuto knihu budeme čekat jen do konce srpna.



+ pár dalších, co stojí za zmínku






Kromě toho na nás čekalo občerstvení (např. výborné preclíky) a skvělá atmosféra. Moc jsem si tuto akci užila. Potkala jsem zase spoustu nových knihomolů a úžasných lidí.




Dostali jsme také nějaké dárečky. Tři čaje od Loydu se dvěma skvělými záložkami a zápisník od Leuchtturm 1917. Potom se ještě vyhlašovali "Bookstorming Awards". Vyhlašovalo se ve třech kategoriích po třech vítězích a já vyhrála v kategorii Knižní recenze (s recenzí na Čarodějovy hodiny) a dostala jsem poukázku do prodejen Knihy Dobrovský! Udělalo mi to hroznou radost a ještě jednou moc děkuji. Jsem ráda, že alespoň někomu se moje recenze líbí.




Moc děkuji celému týmu knihydobrovsky.cz za pozvání a skvěle strávený den.
















Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvělý článek! ♥
    Těším se na tolik knížek, jen nevím, kdy se k nim dostanu. :D
    Moc ti gratuluji k výhře v Bookstorming Awards! Jen tak dál. ♥♥

    OdpovědětVymazat