HumbookStart 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - srpna 14, 2019

Ahoj, dneska tu mám další článek týkající se HumbookFestu. Pokud jste ještě neslyšeli o HumbookStartu, čtěte dál...


HumbookStart je projekt, který vznikl v roce 2017, podporující začínající české autory. Kniha, která se stane tváří HumbookStartu je na Humbooku propagována a umožní začínajícím autorům se zviditelnit.

Jako Humbook ambasadorky jsem dostaly pár ukázek, z kterých jsme měly vybrat naše tři nejoblíbenější. Ukázka s nejvíce body vyhrává a stává se vítězem a tváří HumbookStartu. Je to tedy celkem spravedlivé a já jsem s naším výběrem velmi spokojená. Kniha, která vyhrála byla u mě také na prvním místě.

Kdo vyhrál se dozvíte v tomto krátkém videu...



Je to Město duší od Martiny Čekalové (na instagramu @radobyspisovatelka).


Anotace:

 Dovedete si představit, že ve světě, kde vládne přetvářka a faleš, existuje společnost, ve které je zakázáno skrývat své emoce? Kde nemůžete zatajit své pravé já?
Přísně střežený vládní experiment, jehož cílem bylo lépe pochopit lidský imunitní systém, se zvrtnul. Proto bylo postaveno město, které není na žádné mapě, řídí se jinými zákony než venkovní svět a opustit jeho pomyslné hranice je pro jeho obyvatele mnohem těžší, než se na první pohled zdá. Mé jméno je Raven a v tom městě žiju. Jsem součástí komunity, která měla zůstat celému světu utajena. Ale tenhle plán nevyšel…
Město duší vychází 26. září 2019 v nakladatelství Fragment
Už když jsem rozečítala tuto ukázku, kniha si mě něčím získala. Přečetla jsem celých 60 stran a chtěla jsem víc. Jsem zvědavá na kompletní verzi, ale rozhodně vám můžu knihu teď doporučit. Vůči českým autorům jsem z nějakého neznámého důvodu skeptická. Absolutně nechápu proč! Kdyby mi někdo řekl, že je tohle kniha od americké autorky, věřila bych tomu. Čeští autoři mě neustále mile překvapují a tohle nebyla výjimka.
Doufám, že dáte českým autorům šanci a že zkusíte i Město duší (teď si můžete zasoutěžit o reading copies + zjistit jakou zvířecí podobu má vaše duše zde).
Děkuji za přečtení a brzy na HumbookFestu,
Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů