15 věcí, které mě napadly při čtení Města z kostí | Lovci stínů

By Booklover Niky - srpna 03, 2019

Ahoj, dneska tu mám něco pro pobavení, tak snad se vám bude líbit :D.















1. Panebože, jak já miluju re-readingy.
2. Clary je jen 15! Cože?! Když jsem to četla poprvé bylo mi 13 a Clary mi přišla taková vyspělá. A teď jsem o rok (necelý, už v této knize jí bude také 16) starší. To je zvláštní... Kde vězí ten můj Jace? :D (I když popravdě raději bych Juliana nebo Willa).
3. Konečně zase Izzy a Alek. Jo, badass Isabela mi chyběla.
4. Jsem jediná kdo si představuje Clary jako Lily Collins a Jace jako Jamieho C. Bowera, ale Izzy, Aleka, Magnuse i Simona zase jako herce ze seriálu (ne úplně, trošku si je v hlavě upravuji)? K tomu seriálu, mně upřímně se nelíbil, hlavně mi neseděli herci v hlavních rolích a druhá série už mi přišla jako slátanina.
5. Miluju sarkasmus. Hlavně v podání Jace.
6. Baví mě, že už vím, kdo s kým skončí, ale oni to neví 😈. #Malec #Sizzy #Clace
7. Simon je v prvním díle docela chudák.
8. Magnus Bane, třpytkový král, je na scéně. :D
9. Zase se potvrzuje, že Simon je docela chudák. Viz. potkaní příhoda a to ani neví, co ho čeká.
10. Clary mě baví... Jen jsme se líbali. A Jaceova reakce 😂👌
11. Když porovnám Valentýna a "Sebastiana". Valentýn byl o proti němu docela zlatíčko.
12. Jocelyn to měla docela dobrý ty první 3 díly. Se prospala :D.
13. Lukův příběh je taky docela sad :(...
14. Proč ksakru někdo věří Valentýnovi? Probuďte se!
15. Konec mě vždycky dostane. Proč, Cassandro? Alespoň, že vím, jak to skončí, jediné uklidnění.



Toť vše pro dnešek, děkuji za přečtení.
Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů