Reading VLOG #6 - Pec pod Sněžkou | Pro knihomoly

By Booklover Niky - srpna 16, 2019

Ahoj, mám tu pro vás už šestý Reading VLOG, koncept článku, kde se protíná cestování a čtení. Nedávno jsem byla s rodinou na dovolené v Peci pod Sněžkou a náš pobyt jsem zdokumentovala.
Tady je video...


V Krkonoších jsme byli od 27. 7. do 3. 8. 2019. Vzala jsem si s sebou pár knih a většinu jsem přečetla. 

1. Falešný polibek
- Tuhle knihu jsem rozečetla cestou tam. Musím se už chystat na Humbook, jelikož zatím jsem (kromě této knihy) nic nečetla

2. Holka mimo rytmus
- Novou Becky Albertalli jsem si nemohla nechat ujít. Milé letní čtení.
3., 4. All My Friends Are Dead, All My Friends Are Still Dead
- Vtipný komiks, který zlepší náladu.

5. Furyborn
- K tomuhle recenznímu výtisku, který už mám nějakou dobu doma, jsem se dostala až teď, tak se těšte na recenzi.


Kromě Pece pod Sněžkou jsme viděli mnoho krásných míst - Janské Lázně (kde byla nádherná kavárna La Petit - moc doporučuji), Černou horu, Hnědý vrch a mnoho dalšího. Jednou jsem si byla zaběhat, chodili jsme na různé "túry", jestli se to tak dá nazvat (když máte pětiletého brášku :D). Tamější příroda je prostě kouzelná!


Přikládám sem i nějaké fotky:


Pec pod Sněžkou 



Bistro La Petit Janské Lázně



Trutnov



Krkonošská příroda







Děkuji za přečtení,
Booklover Niky




  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. To je ale náhoda, taky jsem zrovna tou dobou byla v Peci pod sněžkou. Udělali jsme si tam výlet celá rodina a bylo to vážně fajn. Ubytko jsme měli zařízené u https://www.bakukova-chalupa.cz/#ctvrty , což byla pěkná velká horská chalupa nedaleko Sněžky.

    OdpovědětVymazat