Reading VLOG #4 - Švýcarsko | Pro knihomoly

By Booklover Niky - července 07, 2019

Ahoj, opět je tu po delší době Reading VLOG. Tentokrát jsem byla se školou ve Švýcarsku.



Tak tady je to video:

Jeli jsme do Švýcarska autobusem přes noc. Odjížděli jsme večer 22. 6. a domů jsme se vrátili 27. 6. ráno.

Jelikož jsme měli daný program, tak jsem neměla tolik času na čtení, ale přece jen jsem něco stihla. Vzala jsem si s sebou Mapu dní a Město ztracených duší. Mapu dní jsem dočetla a Město ztracených duší rozečetla. Stihla jsem, ale jen asi prolog a první kapitolu.

Co jsem tedy ve Švýcarsku viděla:
23. 6. 
Navštívili jsme Kostnici a konkrétně tedy tu německou stranu. Prošli jsme si město a potom jeli do Technoramy. Následně jsme jeli k naší chatě, kde jsme byli ubytovaní. Byla to horská chata v malé vesnici s krásným výhledem.
24. 6.
Navštívili jsme město Montreux. Prohlédli jsme si vodní hrad Chillon a nahrávací studio kapely Queen. Ještě ten den jsme se vydali k přehradě Grande Dixence.
25. 6.
V tento den nás čekala návštěva sýrarny a čokoládovny. Potom jsme si ještě stihli projít Bern.

26. 6. 
Na poslední den nám zbývala prohlídka Cernu, Ženeva a Rýnské vodopády. Bohužel jsme Ženevu nestihli, ale alespoň jsme viděli ty vodopády.

No a pak už jsme jeli domů. Výlet jsem si moc užila. Švýcarsko je nádherná země a tenhle výlet nás hodně stmelil jako třídu, což je skvělé. Nejvíce se mi líbilo Montreux, tam jsem si připadala jako u moře 😄.
Děkuji za přečtení/zhlédnutí,
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvělé video a fotky! :D
    Já jsem se školou zažila jen jeden výlet a byl teda zážitek. :D Naše ubytování bylo šílený, stejně jako strava, ale i tak na to ráda vzpomínám, kvůli těm památkám. :D

    OdpovědětVymazat