Reading VLOG #5 - Lipno | Pro knihomoly

By Booklover Niky - července 17, 2019

Ahoj, mám tu další Reading VLOG. Tento je z rodinné dovolené z Lipna.




Na Lipně jsem byla s rodiči a bráchou. Navštívili jsme taková ta typická místa a dovolenou jsme si užili. Na Lipně jsem dost četla. Minimálně každý večer. 

Přečetla jsem:

1. Město ztracených duší
- Tuhle knihu jsem měla krátce rozečtenou, ale na Lipně jsem ji konečně mohla dočíst (znovu). Brzy bude recenze

2. Two Can Keep A Secret 
- Vzala jsem si i tuhle knihu od autorky Jeden z nás lže, protože jsem chtěla číst i něco v angličtině.


3. Město nebeského ohně
- To jsem začala rozečítat na cestě zpátky a doma jsem knihu dočetla.




Doufám, že se vám video bude líbit.








Děkuju za přečtení/zhlédnutí.


Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mám ráda ty tvoje reading vlogy! ♥
    Na knihu Two Can Keep A Secret jsem zvědavá. Jeden z nás lže byl za mě průměr, tak uvidíme, co řeknu na to pokračování. Zatím ty young adult thrillery u mě neválí. :/ Ale počkám si na vydání v češtině, což by mělo být snad ještě tenhle rok? Nebo až ten příští? Nevím. :D
    Já jsem stále v Nástrojích smrti nikam nepokročila. Jop, jsem fakt strašná, raději bych se měla v příštím životě vyhnout plánování a slibování, protože v tom fakt stojím za houby!! :DD
    Ale miluji tohle vydání. Já ho tedy doma mám v angličtině, ale i tak je super! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mě moc těší ♥♥♥
      To vydání je boží!!!! :D

      Vymazat