Tipy na letní knihy | Pro knihomoly

By Booklover Niky - července 16, 2019

Ahoj, dneska tu mám zase tipy, ale tentokrát na letní čtení.






















1. Dvůr trnů a růží, Dvůr mlhy a hněvu, Dvůr křídel a zmaru

Dvory mám už s létem zafixované. Je to skvělé letní čtení někam do lesa. Vážně vyzkoušejte vzít si s sebou do lesa jeden z Dvorů a můžete předstírat, že jste v Prythianu.


2. Temné lsti

Musím tady zmínit i něco od mojí oblíbené Cassandry Clare. Jelikož se tato série odehrává v Los Angeles, tak mi přijde ideální na léto. Je tam, řekla bych, dost pasáží s mořem a pláží a já po této sérii vždy v létě sáhnu.



3. Probuzení Simona Spiera

Nějaká ta romantika. Tahle kniha je skvělá, čtivá, milá a hlavně mi přišla taková odpočinková. Což je to, co všichni v létě potřebujeme, odpočinek.



4. Všechny malé zázraky

Zase kniha, kterou mám spojenou s létem, protože jsem ji v létě prvně četla. Nemá už tak šťastný konec jako ta předchozí, ale to jí na kvalitě neubírá.



5. One of Us Is Lying

Minulé léto jsem si tuhle knihu vzala jeden večer s tím, že ji rozečtu a po hodině a půl jsem ji odkládala s tím, že jsem ji dočetla.



6. Všem klukům, které jsem milovala

Sladká a milá YA romance, která je jako dělaná na léto. Knihu i film moc doporučuji.


7. Květy slunce

Taky tu mám něco z poezie. Tahle sbírka mi přijde (z těch, které jsem četla) nejlepší na léto. Je taková "sluníčková" :D.



8. Dej mi své jméno

Itálie a romantika. Dokonalá letní kombinace.



9. Lolita

Pokud chcete v létě sáhnout po něčem složitějším nebo máte chuť na nějakou klasiku, tak vyzkoušejte Lolitu.



10. DIMILY

Tahle série nepatří mezi ty nejkvalitnější ani mezi moje nejoblíbenější, ale jedno se jí musí nechat. Můžete u ní úplně vypnout, nad ničím nepřemýšlet a jen se posmívat některým postavám a banalitě příběhu.


11. Hunger Games

Nesmím zapomenout na své oblíbené Hunger Games. Pokud jste už přehlceni romantikou a ještě jste nečetli Hunger Games, tak vám zaručuji, že tahle dystopie se vám bude líbit.


12. Letní dny a noci

Povídková kniha od dvanácti autorů. Za mě je tahle kniha průměrná, ale některé povídky jsou vážně super. Můžete sami vyzkoušet a posoudit. 


13. Siréna

Zase taková letní klasika. Tahle kniha se prostě ani k jinému ročnímu období nehodí.



14. Ten, kdo stojí v koutě

Tuhle knihu mám moc ráda, doporučuji nejen v létě :D




Tohle jsou moje tipy na dobré letní čtení pro vás. Doufám, že po některé z nich sáhnete a děkuju za přečtení,



Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Moje letošní léto stojí za prd. :D
    Nebýt dovolené asi bych nic nepřečetla. Nějak se plácám ve čtecí krizi. Nemám vůbec čas číst, a když už se najde chvíle, nemám chuť tu knihu do rukou vzít. :/
    Ale snad se z toho brzo vyhrabu, jen se nebudu nutit do něčeho složitého a sáhnu po něčem oddychovém. :)
    Z tvých tipů jsem pár knih už četla, třeba Hunger Games třikrát, ale třeba minulý rok jsem si dávala rereading v létě. Na Dvory se stále chystám, jedničku jsem už četla, ale ten zbytek ještě ne. :D Jsem prostě líná v tom pokračovat, ale já si asi stejně dám rereading té jedničky, vůbec si to už nepamatuju. :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem četla HG znovu minulé léto a těm Dvorům dej ještě šanci, třeba tě to překvapí :)

      Vymazat
  2. Super tipy, díky. Příští léto už alespoň vím, co budu číst. Dej mi své jméno a Siréna mě docela zaujaly :-) . Já už se na léto strašně těším. Vloni jsme si nechali postavit pergolu od https://www.albixon.cz/pergoly/ a seděli jsme tam skoro pořád. I v těch největších vedrech bylo v pergole příjemně, takže na čtení úplně ideální místo :-) .

    OdpovědětVymazat