Tisíc dokonalých tónů | Recenze

By Booklover Niky - července 26, 2019

Ahoj, mám tu pro vás další recenzi. Dneska je to YA contemporary Tisíc dokonalých tonů.

Tisíc dokonalých tonů (239 str.) - C. G. Drewsová
paperback - #Booklab

"Ach, přestaň." Podívá se mu do obličeje, mluví zřetelně a on ji tentokrát slyší. "Stojíš za víc než tisíc dokonalých tónů."

Kniha vypráví o patnáctiletém Beckovi, který nenávidí svůj život. Žije se svojí mladší sestrou a násilnickou matkou, které nemoc vzala její největší a jedinou vášeň - hru na klavír. Jelikož jeho matka přišla o svůj sen, Beck je matkou nucen naplnit něco, co ona nemohla dokončit. Musí hrát na klavír. Klavír nenávidí stejně jako svoji matku. Po nemoci se z ní stala zatrpklá a hořká bytost, která zůstala sama se svými dvěma nechtěnými dětmi. On však nemá tolik odvahy na to, aby jí pověděl, že by hudbu raději skládal než hrál. No a pak se na scéně objeví Augusta, která otřese celým jeho světem...

Nejvíc na světě si přál useknout si vlastní ruce.

Výsledek obrázku pro tisíc dokonalých tónůPáni. Nečekala jsem, že bude kniha takhle čtivá a že bude takhle emotivní. Přečetla jsem ji v jednom dni a byla jsem z ní opravdu velmi mile překvapena. Kniha má sice pouhých 239 stran, ale ty jsou plné zajímavých myšlenek, emocí a síly. Beck je opravdu hodně inspirující, silná postava a jeho příběh je hodně zajímavý. Postava jeho matky/Maestro byla vykreslena velmi realisticky a i já jsem z ní měla chvílemi strach. Příběh je unikátní, s ničím podobným jsem se v knize snad ještě nesetkala. Konec byl... Nevím, jak bych ho popsala bez nějakých spoilerů. Mohu vám říct, že ten konec mě rozbrečel a že kniha stojí za přečtení. A už jen díky tomu dávám knize 5/5*.

Děkuji #Booklab za knihu.

A vám za přečtení,