Knižní přírůstky - únor, březen 2019 | Přírůstky

By Booklover Niky - dubna 17, 2019

Ahoj po 2 (možná trochu víc) měsících tu jsou další přírůstky. Tentokrát za únor a březen.

















1. Zloději dýmu - Sally Greenová

Výsledek obrázku pro zloději dýmu

Díky skupině Humbook Blogeři jsem dostala reading copy Zlodějů dýmu. Kniha se mi moc líbila a pokud vás zajímá můj celkový názor, přečtěte si recenzi u mě na blogu nebo 5 názorů na blogu Humbooku.


2. Two Can Keep A Secret - Karen M. McManus


Výsledek obrázku pro two can keep a secret

Tuhle knihu jsem si koupila v Londýně. Od autorky už jsem četla One of Us Is Lying a to bylo skvělý, takže se moc těším i na tohle.


3. Světla na obloze - Lisa Lueddecke

Výsledek obrázku pro světla na obloze

Knihu jsem dostala na recenzi od Knihy Dobrovský. Pokud vás zajímá můj názor, můžete si recenzi přečíst u mě na blogu.


4. a 5. Mléko a med a Květy slunce - Rupi Kaur

Výsledek obrázku pro mléko a medVýsledek obrázku pro květy slunce

Další 2 recenzáky od Knihy Dobrovský. Zase recenze už jsou publikované na blogu. Moc vám tyhle sbírky básní doporučuji.


6. Mimo dosah - Samanta Schweblin

Výsledek obrázku pro mimo dosah

Za knihu děkuji Kosmasu. Je to velmi zajímavá kniha, sice ne pro každého, ale mě se vcelku líbila. Recenze je online na blogu.


7 a 8. Síla ohně a Síla stínů - Cinda Williams Chima

Výsledek obrázku pro síla ohněVýsledek obrázku pro síla stínů

Za obě knihy děkuji Slovartu/#booklabu už se těším až se k nim dostanu, protože vypadají dobře.


9. Místo, kde bydlím - Brenda Rufener

Výsledek obrázku pro místo kde bydlim

Opět děkuji Slovartu/#booklabu. Tahle kniha vychází v edici jako Ten, kdo stojí v koutě a Dej mi své jméno. Tuhle edici sbírám a moc se na Místo, kde bydlím těším.


10., 11., 12. a 13. Město z kostí, Město z popela, Město ze skla a Kodex lovce stínů - Cassandra Clare

Výsledek obrázku pro město z kosti nové vydaniSouvisející obrázekVýsledek obrázku pro město ze skla nové vydaniVýsledek obrázku pro kodex lovce stínů

Další knihy od Slovartu/#booklabu - ano tohle vydavatelství mě celkem zásobuje :D. Recenze na jednotlivé knihy pomalu vychází. Tohle nové vydání Nástrojů smrti je prostě skvost, takže si ho běžte koupit!


14. Ve stínu hvozdu - Naomi Noviková

Výsledek obrázku pro ve stinu hvozdu

Za knihu děkuji Nakladatelství Host. Už se na ni moc těším, protože jsem po ní pokukovala už v originále - Uprooted.


15., 16., a 17 Už jsem normální, Je tohle láska? a Jsem holka, co s tím? (trilogie Být holka je dřina) - Holly Bourne

Výsledek obrázku pro být holka je drinaVýsledek obrázku pro být holka je drinaVýsledek obrázku pro být holka je drina

Zase další Slovart/#booklab - opravdu moc vám za všechny knihy děkuji. Tahle trilogii sklízí úspěchy všude. Všem se líbí a všichni mi ji doporučují, tak snad mě taky takhle uchvátí.

Takže 17 kousků! To je opravdu hodně. Moc všem děkuji.

Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tolik skvělých knih!
    Třeba na Two Can Keep a Secret jsem hodně zvědavá! Jeden z nás lže mě zklamalo, ale tohle, to vypadá fakt dobře. :D Ale asi počkám na český překlad, někde jsem četla, že to Yoli chystá, takže tak. :D
    Zloděje dýmu mi půjčí kamarádka, jakmile přečtu a vrátím ji Temnotu. :D Od Sally jsem ale četla Half Bad, což bylo docela zklamání, takže od tohoto nemám velká očekávání. Ale kdo ví, třeba mě to překvapí. :D
    Sérii Nástroje smrti mám kompletně v tomto vydání v angličtině. Je to opravdu krásné vydání, ale nevím, jestli to někdy v té angličtině přečtu. Důvod, proč jsem to tam v těch Levných knihách prostě nemohla nechat, byla ta cena. :D Nejprve ale v češtině, a pak v angličtině. Časem. Možná. :D
    Na knížku Ve stínu hvozdu mě už v angličtině nalákala jedna bloggerka, která bohužel už teď není tak aktivní skrze svůj blog, ale ta její recenze je byla tak suprová! Okamžitě jsem do toho chtěla jít v angličtině, ale jsem ráda, že jsem nešla. Někde jsem totiž četla že to má takový pomalejší a poetičtější styl. To tempo by mi ani až tak nevadilo, ale ten lyrický styl by mě asi zabil. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano myslím, že Two Can Keep A Secret by mělo být přeloženo. Nástroje smrti musíš minimálně zkusit. MUSÍŠ!
      Ve stínu hvozdu jsem nedávno dočetla a pomalu připravuji recenzi. Jako mě se to líbilo, je to stand alone fantasy a musím říct, že to bylo fakt dobrý. V některých částech jsem byla z toho trochu rozpačitá, takže si musím před tou recenzí ještě srovnat myšlenky :D. Ale jedno mohu říct a to, že se mi to líbilo a že český překlad je pecka. Zas tak lyrické mi to nepřipadalo, takže se nemusíš bát to zkusit.

      Vymazat