The Making of Harry Potter - WB Studio Tour | Deník Potterheada

By Booklover Niky - dubna 19, 2019

Ahoj, konečně jsem se dostala k tomuto článku. Neměla jsem v poslední době moc času, takže jsem nestihla sestříhat video z HP studií. Včera jsem ale využila volné chvíle a video jsem dodělala. Takže v dnešním článku vám povím o tom, jak se mi líbilo ve Warner Bros. studiích.









V Londýně jsem byla od 9. 3. do 13. 3. Primárně jsme tam jeli právě kvůli Warner Bros. studiím, protože když jsem byla v Londýně poprvé, tak jsem se tam nepodívala. Výlet jsme měli naplánovaný od října a já už jsem se nemohla dočkat. Na studia jsme si vybrali prostřední den, 11. 3. Zarezervovali jsme si čas 10:30, abychom tam mohli strávit klidně i celý den.

Ráno 11. 3. jsme ale zajeli ještě na nádraží King's Cross, tam jsme si to prohlídli, a pak jsme vyrazili do Bradavic (samozřejmě přes Nástupiště 9 a 3/4). Z King's Cross jsme šli pěšky na London Euston, odkud jsme jeli vlakem na Watford Junction. Z Watford Junction jezdí každých 20 minut dvoupatrový Harry Potter autobus, který vás vysadí přímo u studií.

No a pak už nás čekala samotná prohlídka. Jako první jsme si prošli obchod, který byl obrovský a měli tam snad všechno. Ale bylo to tam docela drahé, takže jsem si koupila jen magnetku s fotkou Příčné ulice.


Svou prohlídku jsem zdokumentovala a krátké video si můžete teď pustit (video bych udělala delší, ale to Blogger neumožňuje)...




Byla jsem opravdu v šoku. Bylo to tak skvělé, jak jsem očekávala a ještě lepší. Velká síň, Bradavický expres, Příčná ulice, Zapovězený les, Záchraný autobus, Zobí ulice, všechny ty kostýmy a rekvizity... Zkrátka páni! Poprvé jsem ochutnala máslový ležák a dokonce i zmrzlinu s příchutí máslového ležáku a moc mi obojí chutnalo. Na konci byl obrovský model Bradavic, který byl nádherný. Tohle byl jeden z mých nejlepších zážitků a opravdu hodně dlouho na to budu vzpomínat. Asi všichni ví, jak moc mám Harryho Pottera ráda, takže tohle byl pro mě splněný sen. Moc děkuji rodičům za celý výlet do Londýna :).


Pokud máte tu možnost, rozhodně se do studií podívejte.

Děkuji za přečtení/zhlédnutí!
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Úžasný článek, ty fotky a video?!
    Strašně moc ti závidím, že jsi to mohla vidět. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥♥♥ Jestli budeš mít někdy možnost, rozhodně se tam podívej. Opravdu zážitek.

      Vymazat