Kodex lovce stínů | Recenze

By Booklover Niky - dubna 22, 2019

Ahoj, dneska zase ve znamení lovců stínů - já vám říkala, že se jich nezbavíte :D. Pokud se chcete stát lovcům stínů, musíte mít nastudovaný Kodex. Co to ale vůbec je ten Kodex lovců stínů?

Kodex lovce stínů (280 str.) - Cassandra Clare, Joshua Lewis
paperback - #booklab

Poznámka: Sličný lid? Spíš by si měli říkat slizký lid, protože to jsou pěkní podrazáci.

Lovci stínů čtou Kodex už od 13. století, kdy byl poprvé publikován. Je velmi užitečný hlavně pro nové lovce stínů (bývalé civily), protože se jedná o skvělé shrnutí historie a zákonů lovců stínů, terminologie, démonologie, informací o podsvěťanech, zbraních, bojových technikách, runách ale i umění. V každém Institutu najdete minimálně jeden výtisk této knihy. I pro mnohé zkušené lovce stínů je kniha někdy užitečná. Lze v ní najít mnoho informací a rad od toho jak držet stélu, přes to, proč se nepoužívají střelné zbraně, až k tomu jak se zeptat čaroděje, kde má znamení démona. Chcete se stát lovcem stínů? V tom případě si musíte přečíst Kodex lovce stínů.

,Železný sestry jsou super.' ,Jestli tím "super" myslíš "naprosto děsivý", pak souhlasím.'

Kodex lovce stínů - Lewis Joshua, Clare Cassandra - 0Znáte ten pocit, když si hrozně moc přejete být součástí knihy, nebo chcete aby to bylo doopravdy, a pak jste smutní a zklamaní z reality? (např. že neexistují Bradavice - z toho nikdy nepřestanu mít depresi) Díky Kodexu jsem si připadala jako opravdový lovec stínů, který právě nastoupil na akademii :D. Kniha je doplněna o poznámky Clary, Jace a Simona. Tyhle poznámky jsou vtipné a ozvláštňují čtení. Kromě poznámek jsou tam i ilustrace od různých umělců, všechny jsou opravdu nádherné a pokud se vám líbí např. fanarty - tohle je něco pro vás. Je tam i mnoho informací, které jsem neznala a seznam všech run, který se taky hodí (hlavně pokud děláte edity jako já :D). Kniha se bude líbit všem fanouškům sérií o lovcích stínů. Myslím, že většina z nich už má stejně Kodex přečtený, ale pokud ne, mohu vám ho doporučit. Není to sice román, ale dle mého se jedná o dobrou dodatkovou knihu k sérii, která udělá všem fanouškům radost. Hodnotím 4/5*.

Moc děkuji slovart.cz za knihu.

Kodex zakoupíte zde.