Walk With Wings | Recenze

By Booklover Niky - května 06, 2019

Ahoj, opět jsem tu s moderní poezií, ale tentokrát je to trošku jiný případ. Tuhle knihu mi poslala sama autorka, abych si ji přečetla.






Walk With Wings (166 str.) - Tene Edwards

paperback - The Good Quote Publishing








INTROVERT - Her persona may be quiet, but her observation loud.

Walk With Wings je sbírka básní od začínající spisovatelky Tene Edwards. Kniha je rozdělena na 5 částí - Monsoon Love, Winter Sorrow, Autumn Grace, Spring Resilient a Summer Freedom. Každá část se zaměřuje na trochu odlišnou problematiku a má i jinou atmosféru. V knize najdete básně o lásce, rozchodu, sebelásce a jiných traumatech, která Tene zažila.



COUNT EVERY BREATH - If you are looking for a reason to smile, count every breath you take. I know you never chose to be here, but you were chosen to be here. You are blessing to this world.
Výsledek obrázku pro walk with wings
Jak jsem psala, knihu mi poslala sama autorka. Kontaktovala mě na Instagramu, jestli bych neměla o její dílo zájem. Kniha mě zaujala a tak jsem se rozhodla, že si ji přečtu. Po asi 2 týdnech mi přišla z Anglie. Dokonce ji mám i s věnováním. Hned ten den jsem se rozhodla, že si ji přečtu, protože jsem měla chuť na nějakou poezii. Tato sbírka je jiná než Princezna od Amandy Lovelace a nepřirovnala bych ji ani k Mléku a med od Rupi Kaur. Má svoje vlastní kouzlo. Je to dílo plné emocí, které se čte samo a motivuje vás v tom být silnějšími. Při čtení jsem lepíkovala a teď se k mnohým básním vracím. Upřímně to asi nepřekonalo již zmiňované dvě sbírky, ale líbilo se mi to. Bylo to zase něco trochu jiného z moderní poezie a já jsem ráda, že jsem si mohla rozšířit obzory v tomto žánru, kterému poslední dobou propadám. To co však já nejvíce obdivuji je, že někdo dokáže sepsat všechny své pocity - dobré i špatné - a sdílet se světem své intimní a bolestivé zážitky. Tene je neuvěřitelně inspirativní osobnost a jsem moc ráda, že jsem si její knihu mohla přečíst. Hodnotím 4/5*.


Děkuji Tene za knihu ♥ Thank you Tene ♥


Děkuji za přečtení!



Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů