Postava ve stínu | Recenze

By Booklover Niky - května 13, 2019

Ahoj, v dnešním článku bych vám ráda představila knihu Postava ve stínu - 2. díl Čarodějových hodin od Johna Bellairse.

Postava ve stínu (137 str.) - John Bellairs
hardback s přebalem - King Cool

Vystřelil z ní fialový paprsek jako ohnivý meč a nesl se přes sněhové závěje.

Druhý díl ze série ČARODĚJOVY HODINY.  Znovu sledujeme příběh Lewise Barnavelta, který bydlí se svým strýčkem Jonathanem. Lewis není jako ostatní děti. Nemá rád sport, jeho nejlepší a jediná kamarádka je Rita Rose a hodně času tráví s nosem v knihách. Čte i knihy, které by neměl. Např. zakázané kouzelné knihy ze strýčkovy knihovny. Pomocí jedné takové oživí velmi starý amulet a půjde mu i o život. Jak se Lewis popere s tajemnou postavou ve stínu, která na něj čeká za každým rohem? Přečtěte si v Postavě ve stínu

Lewis Barnavelt stál na kraji hřiště a díval se, jak se velcí kluci perou.

Výsledek obrázku pro postava ve stínuNa podzim jsem četla Čarodějovy hodiny a ty se mi, musím říct, celkem líbily. Bylo to takové pohodové, lehce strašidelné, napínavé čtení, ideální na podzimní večery (odkaz na celou recenzi zde). Takže jsem se rozhodla, že si přečtu i pokračování. Má jen 137 stran, takže jsem věděla, že i když se mi to nebude líbit, tak se tím prokoušu. Ale na to ani nedošlo, protože se mi to líbilo. Bylo to milé, nenáročné, oddechové - což pro mě v tu dobu bylo skvělé. Příběh je kouzelný - je to knížka spíše pro děti, takže je to opravdu jednoduché čtení (ale popravdě někdy až moc). Ilustrace uvnitř se ke knize moc hodí a skvěle dokreslují celý příběh. King Cool bych chtěla moc pochválit za obálku. Perfektně se totiž hodí k prvnímu dílu, který ale vyšel s filmovou obálkou, takže za mě palec nahoru. Pokud hledáte fantasy knihu na odpočinek nebo nevíte, co pořídit mladším sourozencům, tak vám sérii Čarodějovy hodiny mohu jen doporučit. Hodnotím 3,5/5*.

Děkuji knihydobrovsky.cz za poskytnutí knihy.

Knihu Postava ve stínu si můžete koupi zde.