Místo, kde bydlím | Recenze

By Booklover Niky - května 12, 2019

Ahoj, dneska tu mám recenzi na knihu z nakladatelství #booklab, Místo, kde bydlím.




Místo, kde bydlím (270 str.) - Brenda Rufener
paperback - #booklab





Naděje mi pomáhá udržet úsměv na tváři, třebaže předchozí noc jsem strávila venku. Naděje mi nedovolí kapitulovat.

Kniha vypráví o středoškolačce Linden Roseové. Linden není jako její spolužáci, má jedno velké tajemství. Po smrti své matky ztratila domov a teď žije na chodbách střední školy. Musí být velmi opatrná a držet se svých 3 pravidel, aby nikdo nezjistil, že nemá, kde bydlet. Má 2 kamarády Hama a Seunga, se kterými tráví většinu svého volného času. Kromě toho je také šéfredaktorkou školního blogu a její asistentkou je bohužel Bea, oblíbenkyně školy. Bea s Linden se nemají moc v lásce, když ale přijde Bea do školy s natrženým rtem, Linden se vybaví nepříjemné vzpomínky na minulost a chce Bee pomoct. Co se stane až se všichni dozvědí pravdu? Ztratí přátele a lásku? Jediná její šance na lepší život je získat stipendium, studovat na univerzitě a stát se novinářkou.


Čekám, než mi slzy vytvoří stružky na tvářích. Když se otočím, už je pryč. Ten, na kom záleží nejvíc.


Výsledek obrázku pro místo kde bydlím
Na tuhle knihu jsem se dlouho těšila. Ve stejné "edici" jsem četla i Ten, kdo stojí v koutě a Dej mi své jméno a to se mi moc líbilo. Ani tahle mě nezklamala. Ještě jsem nečetla knihu, která by se zabývala bezdomovectvím a jsem ráda, že se tento problém rozebírá i v young adult žánru. Kniha je čtivá a hezky napsaná a ne příliš náročná, takže se jedná spíše o oddechové čtení. Samozřejmě Linden se kromě bezdomovectví potýká i s typickými problémy teenagera, první láska, kamarádi, vysoká škola... Což ukazuje, že lidi jako Linden jsou úplně normální a někdy vám ani nedojde čím si mohou procházet. Jedná se o zajímavou young adult knihu, která se zabývá vážnými tématy (např. kromě bezdomovectví i domácí násilí). Pokud právě hledáte něco nového v tomto žánru mohu vám Místo, kde bydlím jen doporučit.
Hodnotím 4/5*.


Děkuji #booklabu/Slovartu za knihu.

Knihu Místo, kde bydlím můžete zakoupit zde.

Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů