Město ze skla | Recenze

By Booklover Niky - května 18, 2019

Ahoj, dnes je tu další recenze na knihu ze série Nástroje smrti.

Nástroje smrti 3: Město ze skla (496 str.) - Cassandra Clare

paperback - #booklab

Všichni měli v obličejích mrazivý výraz, který zacházel až do otevřeného nepřátelství.

Další ze série krásek s novou obálkou. Tahle nová edice od Booklabu je prostě boží a jsem opravdu vděčná, že se nového vydání chopil právě Booklab! Na jejich eshopu najdete všechny knihy o lovcích stínů, tak se tam běžte podívat.

Odkaz na recenzi 1. dílu (zde) a 2. dílu (zde).

Sledovala, jak rakety vybuchují ve vodopádu jisker, jež postupně osvětlují mraky nad jejich hlavami a pak pomalu klesají k zemi a zanechávají po sobě ve vzduchu zlaté ohnivé čáry, jako by z nebe padali andělé.

Clary s Jacem a ostatními se chystají do Idrisu. Avšak Jace nechce, aby jeho mladší sestra navštívila zemi lovců stínů, takže se podle toho také zařídí. Bohužel se díky událostem, které nastaly v Institutu dostane do Idrisu i Simon, ale ten je upír a ještě k tomu světlomilec, takže do Alicante - hlavního města Idrisu - nemůže. Clary si vytvoří vlastní portál a dostane se do Alicante. Přesně řečeno přemístí se do jezera Lyn. Clary se v Alicante dozvídá další věci z minulosti o své rodině a poznává tajemného lovce stínů Sebastiana. Podařilo se mezitím Valentýnovi najít poslední nástroj smrti? Válka mezi lovci stínů se blíží a jediná možnost, jak Valentýna porazit, je spojit se s podsvěťany.

"Jace," řekla.

Výsledek obrázku pro město ze sklaAni tahle nezklamala. Zase kniha mě úplně pohltila a já jsem prostě musela číst, dokud jsem knihu nedočetla. Obzvlášť tenhle díl je napínavý, protože už od poloviny začíná "velká bitva". A fakt, že jsem četla knihu potřetí, mě moc neuklidnil. Byla jsem stejně napjatá a zvědavá na konec, jako když jsem knihu četla poprvé. Vztah Clary a Jace je čím dál tím víc vypjatější a ještě k tomu se na scéně objevuje Sebastian (aka. jeden z nejhorších kluků ever). Chudák Simon se chtěl vrátit domů a místo toho... Vážně, kdy se mu v některé z těch knih stalo něco dobrého :D. Poprvé taky navštěvujeme Alicante v Idrisu, hlavní město skryté země lovců stínů mezi Německem a Francií. Ještě k tomu konci - jsem opravdu ráda, jak tahle kniha končí. Cassandra vše vysvětlila a moje duše konečně mohla být klidná. Sice tam zůstalo pár nedořešených věcí, ale ještě přeci bude pokračování - Město padlých andělů. Doufám, že si celou sérii Nástroje smrti a další série od Cassandry Clare přečtete, protože to opravdu stojí za to.

Za knihu děkuji slovart.cz.

Knihu zakoupíte zde.

Děkuji za přečtení.