Pozvánka na Humbook 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - května 07, 2019

Ahoj! Je to tady Humbook oficiálně zveřejnil datum a místo letošního HumbookFestu... Zajímá vás kdy se bude tato akce konat?












Takže, jak už asi víte jsem jednou z letošních ambasadorek, a proto bych vás chtěla pozvat na letošní HumbookFest. Bude se konat 5. 10. 2019 v Kongresovém centru v Praze od 9:30 (kdy bude Humbook zahájen) až do 21:00 (kdy se nás už asi pokusí z Kongresového centra vyhnat). Kdo z vás byl na minulém Humbooku, tak si moc dobře vzpomíná na Kongresové centrum. Musím říct, že Kongresové centrum je pro Humbook perfektní - dostatek vzduchu, prostoru i záchodů :D. Sice ještě nevíme, kdo bude letošním hostem (a ano nevíme to ani my ambasadoři), ale doufám, že brzy už se dozvíme, kdo bude první autor. Stále ještě můžeme tipovat a doufat, že přijede náš favorit :D. Já tipuju Leigh Bardugo a Holly Black (tyhle dvě bych viděla moc ráda + samozřejmě Cassandru Clare, ta ale myslím nepřijede).


Natočila jsem takovou krátkou videopozvánku, kterou si teď můžete pustit.




Pro nejaktuálnější informace sledujte Facebookovou skupinu HumbookFest 2019, kde můžete potvrdit svou účast nebo pozvat své kamarády.

Na obrázku může být: text

Děkuju za zhlédnutí/přečtení a doufám, že se s vámi uvidím 5. 10. na HumbookFestu.


Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Bezva video! :D ♥
    Já si určitě HumbookFest nenechám ujít! Letos ale plánuji jít bez kostýmu. :D Myslím, že mi to minule stačilo. :D
    Co se týká toho, kdo přijede, můj horký tip je Mary E. Pearson. Důvod? Docela velká propagace Zlodějského tance, kterému v srpnu má vyjít v angličtině pokračování a autorka plánuje evropskou tour. Nebo další tip je Jay Kristoff, ale ten je fakt napůl. I on totiž s Amie Kaufman chystá novou knihu, také se chystá tour, plus mu teď u CooBoo vyšel první díl fantasy série, Nikdynoc, takže tak. :D
    Nevím, jak jsou mé tipy pravdivé, nebo reálně uskutečnitelné, ale už jenom ta myšlenka, že by mohli přijet mi dává malou naději, že by to vyjít mohlo. A když ne letos, tak příště. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já v kostýmu asi půjdu, ale v jakém, toť otázka :D.
      S tou propagací máš dobrý postřeh a nedivila bych se, kdyby byly tvoje tipy správné. No musíme se nechat překvapit :D

      Vymazat