Oznámení 1. autora HumbookFestu 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - května 16, 2019

Ahoj, na tenhle článek jsem se neuvěřitelně těšila. Konečně vám můžu prozradit, kdo je prvním zahraničním hostem HumbookFestu 2019. Vím to už nějakou chvíli a bylo to vážně něco udržet takové tajemství.


V tomhle videu se to dozvíte....



Ano! Je to Mary E. Pearson, autorka trilogie Kroniky pozůstalých. Kromě toho napsala ještě Zlodějský tanec, který má v nejbližších dnech vycházet. Sama jsem ještě její knihy ještě nečetla, ale moc se na ně těším - ty obálky jsou překrásné.


Připravila jsem si pro vás takový kvíz, ve kterém se dozvíte něco málo o autorce...





Moc se na letošní Humbook těším a jsem neuvěřitelně zvědavá, kdo je dalším hostem. Jaké jsou vaše tipy? A pokud jste některé z knih od Mary E. Pearson četli, jak se vám líbily?


Děkuji za přečtení.

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Neříkala jsem to?! :D
    Mám takovou radost! Opravdu, neskutečně moc se těším na letošní ročník, a to teprve známe pouze jednoho autora! :D
    Já jsem od Mary E. Pearson četla první díl, zatím, ale mám doma celou sérii a o prázdninách to napravím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsi to :D. Já jsem zas o tobě řekla ambasadorkám (teda ne přímo tvoje jméno, protože v tu dobu jsme mezi sebou museli ještě čekat, než někomu přijde balík a já jsem nechtěla, aby tě vydíraly :D). Tvým tipům bezmezně věřím :D. Já to taky o prázdninách napravím.

      Vymazat