Svět knihy 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - května 15, 2019

Ahoj, tradičně je tu článek o akci, kterou jsem navštívila. Tento měsíc byl Svět knihy a ani já jsem na něm nechyběla.


Letos jsem byla na Světě knihy 2 dny. První den se školou a druhý se sestřenicí. Postupně tedy shrnu, co jsem tam ty dva dny dělala.






1. den, pátek 10. 5. 2019

Jak jsem psala jeli jsme se školou. Já jsem celý den trávila se svými kamarádkami Eliškou, 2. Eliškou a Gabčou. Prošly jsme celé Výstaviště a nechyběl ani nákup nějakých knih. Já jsem se držela zkrátka a koupila jsem si pouze jednu a to Krutého prince. Společně s Eliškami jsme šly na besedu Aleny Mornštajnové, kde jsem si nechala podepsat Hanu. Tahle beseda byla úžasná a musím říct, že mě autorka navnadila na čtení její nové knihy Tiché roky. Skvěle jsem si celý den užila a když jsem dorazila domů, nemohla jsem se už dočkat až tam pojedu znovu v sobotu.


2. den, sobota 11. 5. 2019

Na cestu do Prahy jsem měla zarezervované místo v autobuse Student Agency. Cestou do Prahy tento spoj staví ještě v jednom městě a tam měla nasednout moje sestřenice. Problém je, že do mého města Student Agency nejezdí, a tak mě mamka musela dovést do vedlejšího města, kam cesta autem trvá asi 25 minut. Řekla jsem jí, že mi to jede v 7:30... V 6:45 se pro jistotu kouknu a co nezjistím? Jede to v 7:15. Rychle jsme nasedly do auta a jely jako o závod. Naštěstí jsem to stihla a chvíli jsem tam i čekala. Takovéhle stresy po ránu... Mamka ze mě neměla radost :D. No ale stihla jsem to a moc jsem se těšila za svojí sestřenici Lucku. Neviděly jsme se 9 měsíců !!?!!! S mojí parabatai! Ani nevíte, jak jsem se na ni těšila. Další důvod (kromě sestřenky) proč jsem jela na SK znovu, byla HumbookStage.
Na HumbookStage jsem viděla besedu s překladatelkami - Nástrahy překladu fantasy aneb kolik fantazie je k tomu potřeba? Ta se mi moc líbila, překladatelskou profesi obdivuji a ráda jsem slyšela, co tato práce obnáší + překladatelky byly vtipné a milé. Na Jeden příběh, mnoho podob – čtení v době digitální jsem byla jen krátce, takže jsem si na chvíli poslechla Marťu (@martinakraus) - byla jsi skvělá, Marťo :D!! Potom Zlý a ještě zlejší aneb záporáci versus hrdinové, kde jsem byla celou dobu a na této besedě se mi líbilo, že jsem mohla více poznat holky z HumbookTeamu - Aničku (@annainword), Marky (@endlessbibliophile) a Míšu (@radsi_knihu) - a jejich názory - zase holky byly jste super. No a pak už zbývala poslední beseda, kterou jsem bohužel nestihla celou, protože už jsme musely odejít. To bylo Young blood v young adult. Vláčela jsem sebou Zmizení Sáry Lindertové, ale k mé smůle jsem ji nestihla dát podepsat. No a aby té smůly nebylo málo, prošvihla jsem i focení ambasadorek... Psala jsem si to do poznámek spolu s dalšími věcmi, na které jsem nechtěla zapomenout, jako předání výhry Kačce a převzetí balíčku od Slovartu, ale úplně jsem to vypustila z hlavy - totálně. Když se holky fotily, stála jsem ve frontě u Booklabu a kupovala si Queen of Air and Darkness, která je mimochodem úplně boží. Pak mi píše Sol, kde jsem a já utíkám jako o závod až k HumbookStage, bohužel marně. Alespoň s Míšou jsem se vyfotila, holky tam sice ještě byly, ale já jsem je nechtěla znova nahánět, aby se vyfotily ještě se mnou, když už měly dávno odfoceno + jsem hrozně stydlivá a bála bych se jich zeptat (teď toho samozřejmě lituji a na merendě si udělám fotku se všemi - VŠEMI - takže jestli jsi ambasadorka a právě to čteš, uděláme si spolu na merendě fotku). Kdybych měla shrnout své dojmy z HumbookStage, tak bych jedním slovem řekla úžasný. Prostory, program, hosti - všechno se jim povedlo. Hlavně palec nahoru za ty prostory. Nesmím zapomenout na balíček, který jsem dostala od Nakladatelství Slovart. Dostala jsem černou plátěnku Dcery života, ve které bylo 5 knih - Dcera života, Město padlých andělů, Město ztracených duší, Divá Bára a jiné dívky na útěku a Mlčeti zlatá rybka. Moc nakladatelství Booklab/Slovart děkuji, ze všech knih mám velkou radost :). Celkově jsem si tedy odvezla (i z pátku) 7 nových knih. Over all kromě mé sklerózy jsem si to neuvěřitelně užila a nemůžu se dočkat na další knižní akce! A dávám si předsevzetí, právě na další knižní akce. Nebudu stydlivá a prostě za lidmi, které znám, přijdu a povedu s nimi normální konverzaci - pro mě zatím nadlidský úkol, ale já si věřím :D!

Fotka s Míšou @radsi_knihu ♥


Fotka s Kačkou @knihomolka_kacka ♥






Děkuju za přečtení a uvidíme se zase u dalšího článku!


Vaše,

Booklover Niky ♥

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem si letošní Svět knihy užila opravdu hodně! :D
    Snad ještě víc než minulý rok! Jednak díky HumbookStagei, která teda pěkně povýšila! Když jsem v pátek viděla na fotkách ten prostor, říkala jsem si, neee, to není dobrý, ale ono nakonec bylo! Fakt nádhera. ♥
    A druhý důvod byly knihy. Minulý rok jsem se držela při zemi a odešla z SK jen se čtyřmi knihami. Tento rok, jich bylo celkem osmnáct. :D
    A ano, přežily všechny do jedné tu potopu, co se vyvalila z pod pódia na Stagei, když se konala beseda o ya autorech. :D
    Vůbec nechápu, jak jsem dojela domu, ale v neděli a v pondělí jsem byla teda pěkně nepoužitelná. Ale neskutečně moc jsem si to užila a příští rok jedu znova! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že sis to užila. Třeba se příští rok potkáme :).

      Vymazat